میانگین سنی تیم بسکتبال قم ۲۰ سال است/ بازیکنان جوان و بومی در ترکیب دارم

سرمربی تیم بسکتبال هیئت قم گفت: میانگین سنی تیم بسکتبال قم ۲۰ سال است و بازیکنان جوان و بومی در ترکیب دارم. به گزارش مازند اسپرت ؛ جواد شهره‌غلامی پس از دیدار هفته دوم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور  اظهار کرد: با توجه به عدم بازی در هفته گذشته، نخستین دیدار خود در لیگ […]

سرمربی تیم بسکتبال هیئت قم گفت: میانگین سنی تیم بسکتبال قم ۲۰ سال است و بازیکنان جوان و بومی در ترکیب دارم.

خبرگزاری فارس: میانگین سنی تیم بسکتبال قم 20 سال است/ بازیکنان جوان و بومی در ترکیب دارم

به گزارش مازند اسپرت ؛ جواد شهره‌غلامی پس از دیدار هفته دوم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور  اظهار کرد: با توجه به عدم بازی در هفته گذشته، نخستین دیدار خود در لیگ دسته یک را تجربه کردیم.

وی با اعلام اینکه آملی‌ها به خوبی از دیدار هفته دوم لیگ دسته یک میزبانی کردند، افزود: بازی پرتحرک و زیبایی را از دو تیم شاهد بودیم.

سرمربی تیم بسکتبال هیئت قم با اشاره به اینکه کاله مازندران از تجربه بالاتری نسبت به نماینده قم برخوردار است، تصریح کرد: انتظار می‌رفت که این تیم هماهنگ و منسجم بهتر بازی کند.

وی با بیان اینکه نماینده مازندران با هماهنگی لازم وارد میدان شد هر چند شاگردانم در برخی مواقع بازی را در دست خود گرفته بودند، گفت: هیئت بسکتبال قم تیم بسیار جوان و کم‌تجربه است و میانگین سنی بازیکنان به ۲۰ سال می‌رسد.

شهره‌غلامی با تاکید بر اینکه امیدواریم با تمرین و ممارست بیشتر هفته به هفته بهتر از گذشته ظاهر شویم، اظهار کرد: کاله مازندران از مدعیان قهرمانی است و هر تیمی که تلاش و کوشش بیشتری دارد به حق خود می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در دیدار مقابل کاله مازندران بر اثر کم‌تجربگی برخی امتیازات را از دست دادیم و در پست چهار و پنج ضعف محسوسی داشتیم.

سرمربی تیم بسکتبال هیئت قم بیان کرد: داوری مسابقه هم خوب بود و داوران با کمترین اشتباه به قضاوت بازی پرداختند.

این مربی تصریح کرد: بازی آینده‌مان مقابل نماینده قزوین در خانه حریف است و می‌خواهیم در این دیدار سخت به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

شهره‌غلامی با اشاره به اینکه لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور امسال با حضور ۱۸ تیم برگزار می‌شود، گفت: پس از انصراف یکی از تیم‌ها، با پایان مرحله مقدماتی هشت تیم از هر گروه به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند.