نگاهی به مازنی های لیگ دسته یک فوتبال كشور/ بی ثبات هـــا!

در طول ۱۲ هفته ای که از لیگ دسته اول فوتبال کشور می گذرد، فقط در دو هفته، جفت نمایندگان استان امتیاز گرفته بودند.آنها در ۱۰ هفته دیگر یا همزمان باخته اند یا یکی از آنها! به گزارش مازند اسپرت ؛این موضوع نشان دهنده آن است که تیم های مازنی از نظر سطح فنی با […]

در طول ۱۲ هفته ای که از لیگ دسته اول فوتبال کشور می گذرد، فقط در دو هفته، جفت نمایندگان استان امتیاز گرفته بودند.آنها در ۱۰ هفته دیگر یا همزمان باخته اند یا یکی از آنها!

به گزارش مازند اسپرت ؛این موضوع نشان دهنده آن است که تیم های مازنی از نظر سطح فنی با هم در تضاد هستند و قدرت برابر ندارند.آنها همچنین یک روند پایدار و با ثبات هم ندارند که در نساجی بارزتر است.

تیمی که قصد رفتن به لیگ برتر دارد نمی تواند پر اشتباه بوده و غفلت آمیز بازی کند.آنها در جریان لیگ قهرمانانه بازی نکرده اند در حالیکه انتظار از هر دو تیم بالاست اما کیفیتی متناسب با حدت توقعات ندارند.

آغاز یک عملیات محال

حمید کاظمی بال های بسته نساجی را گشود و به پروازش در آورد.برد دو به صفر در زمین خودی برابر تیم نفت مسجد سلیمان و رهیدن از  گرداب، خواسته هواداران صبور نساجی بود که سرانجام این اتفاق افتاد.نساجی آنقدر مصرانه جلو رفت و برای گل کوشید که بازی را برد و بالاخره خودش را از یک بحران خلاص کرد.اما این تنها سومین پیروزی فصل است و نساجی از صدرنشین ۱۴ امتیاز کمتر دارد که جبرانش  استمراری سرسختانه می خواهد.

نساجی باید ریتم دلخواهی را در ادامه ی فصل یافته و تحت هیچ شرایطی راضی به باخت نشود تا شاید بتواند رقبایش را در بالای جدول بگیرد.نساجی به لیگ برتر می رسد؟ خیلی غیر واقعی است و دور از انتظار اما باید دل بست و امیدوار بود تا در عملیاتی محال به بالای جدول برسد.کوروش موسوی تیمش را شناخته و حتما جابجایی هایی را اعمال می کند تا این موقعیت را تغییر دهد، یعنی با همین داشته ها ترکیبی بچیند که کمتر اشتباه کرده و بیشتر پیروز شود.سرمربی نساجی خوب می داند که دو بازی بعدی که در خارج از خانه با گیتی پسند اصفهان و پارسه تهران خواهد بود به شدت تعیین کننده است.او برای اینکه نساجی را مدعی کند ثبات در نتیجه گیری می خواهد.

باخت به موقع خونه به خونه

در ۴ بازی نخست فصل دو شکست و حالا پس از ۸ هفته یک شکست دیگر.خونه به خونه نباید به واسطه باخت ۴ گله در زمین تیم آلومینیوم اراک خود را ملامت کند.روزهای خوش دوباره می رسند و خیلی زود رخ می نمایانند مهم این است که بابلی ها با این شکست دور از حدس و گمان و عجیب کنار بیاییند. اتفاقا بد نبود که خونه به خونه در چنین روزهایی ببازد و این بهتر است تا وقتی ببازد که فصل رو به پایان است که هر امتیاز قدر طلا می ارزد.اکبر میثاقیان مجبور شد تغییراتی دهد چون قرار است نفراتش تا هفته سی و هشتم دوام بیاورند که خیلی از آن مانده و هنوز به نیمه هایش هم نرسیده ایم.سرمربی خونه به خونه قلق این لیگ را می داند و به زیر و بم آن آشناست و تیم هم آنقدر یکدست و همگن نشان داده که نگوییم به واسطه بازی های حادثه ای در مکان سوم جدول است.در بازی خونه به خونه اشتیاق به بردن زیاد است و احتیاط کمتر و همینطور ناتوانی در زدن گل و گشودن دروازه.بابلی ها در دو بازی بعدی میزبان هستند.این دو بازی را ببرند شک نداریم نزدیک تر هم می شوند و سایه شان دیده خواهد شد.

این چند نکته

-دو گل حمید کاظمی او را ۷ گله کرده است.۷۰ درصد ۱۰ گلی که نساجی زده کار این مهاجم بلند بالاست که برخی بی دلیل بر علیه او جبهه می گیرند.
-طرفداران نساجی هم می توانند دلخور شده و تیم شان را ترک کنند.آنها به بهانه ی باران و نتایج ضعیف گذشته در خانه ماندند و از تلویزیون بازی را دیدند.
-بابلی ها سنگین ترین شکست خود را در ۳ سالی که در لیگ های فوتبالی سپری می کنند، متحمل شدند.آنها در اراک شوکه شدند تا از این پس حواس شان جمع باشد.
-حسین ناییجی دروازه بان خونه به خونه، در ۶ بازی کلین شیت کرد و به ندرت گل خورد اما در یک بازی ۴ تا گل دریافت کرد و خیلی روی آنان مقصر نبود.حیف است که زحماتش نادیده گرفته شود.