سرمربی تیم بسکتبال کاله آمل: بسکتبالیست های آملی بازی قابل قبولی ارائه دادند

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران که برابر تیم هیئت هندبال قم در هفته سوم به برتری دست‌یافته است، گفت: بازیکنانم بازی قابل قبولی ارائه داده‌اند.   به گزارش مازند اسپرت ؛صابر موسوی در پایان دیدار دو تیم بسکتبال کاله آمل و هیئت هندبال گفت: در کوارتر اول بازی نمایش خوبی داشتیم و یک بسکتبال قابل […]

فینال مسابقات لیگ بسکتبال سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران که برابر تیم هیئت هندبال قم در هفته سوم به برتری دست‌یافته است، گفت: بازیکنانم بازی قابل قبولی ارائه داده‌اند.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛صابر موسوی در پایان دیدار دو تیم بسکتبال کاله آمل و هیئت هندبال گفت: در کوارتر اول بازی نمایش خوبی داشتیم و یک بسکتبال قابل قبولی را ارائه دادیم.

وی بابیان اینکه در اواسط کوارتر دوم بازی کمی تمرکزمان را از دست دادیم، عنوان کرد: در این ست نماینده قم بازی را به دست گرفت و در امتیازها نزدیک شدیم.

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران افزود: در کوارتر سوم توانستیم با نکات فنی که به بازیکنان منتقل کرده بودیم روند بازی را تغییر دهیم و با یک کار تیمی خوب در کوارتر سوم از حریف فاصله بگیریم و در کوارتر چهارم بازی را مدیریت کنیم.

وی بابیان اینکه داوری این دیدار مطلوب بود، بیان داشت: تیم حریف بازی خوبی به نمایش گذاشت و ما برتر بودیم و توانستیم پیروز شویم.

موسوی با اعلام اینکه کاله مازندران جوان‌ترین تیم لیگ دسته اول محسوب می‌شود، گفت: میانگین تیم کاله بیست سال بوده است.

سرمربی کاله مازندران به سرگردانی بازیکنان در بین دونیمه اشاره و عنوان کرد: در بین دونیمه به علت عدم هماهنگی مسئول سالن در ورودی رختکن قفل بوده که دقایقی بازیکنان دو تیم سرگردان شدند.

وی خاطرنشان کرد: دوشنبه هفته آینده باید در تهران به مصاف تیم ملی جوانان ۲۰۱۶ قرار بگیریم و تمریناتمان را در این چند روز که باقی‌مانده تا بازی طوری طراحی می‌کنیم تا در آن بازی پیروز شویم.

موسوی در پایان گفت: مردم آمل علاقه‌مند به ورزش بسکتبال هستند و حضور پرتعدادشان دربازی‌های خانگی کاله نشان‌دهنده این امر است.