رئیس اداره ورزش و جوانان بابل مطرح کرد: ضرورت آینده‌نگری برای شکوفایی کودک نابغه ژیمناستیک بابلی

رئیس اداره ورزش و جوانان بابل گفت: اداره ورزش و جوانان بابل آمادگی آموزش به کودک دو ساله ژیمناست بابلی زیر نظر متخصضان کارآمد را دارد. به گزارش مازند اسپرت ؛انصار آری در گفت‌وگويي اظهار کرد: چندی قبل به اتفاق مسئولان از آرات حسینی کودک دو ساله بابلی که با انجام مهارت‌های خاص ژیمناستیکی‌، تیتر […]

رئیس اداره ورزش و جوانان بابل گفت: اداره ورزش و جوانان بابل آمادگی آموزش به کودک دو ساله ژیمناست بابلی زیر نظر متخصضان کارآمد را دارد.

خبرگزاری فارس: ضرورت آینده‌نگری برای شکوفایی کودک نابغه ژیمناستیک بابلی

به گزارش مازند اسپرت ؛انصار آری در گفت‌وگويي اظهار کرد: چندی قبل به اتفاق مسئولان از آرات حسینی کودک دو ساله بابلی که با انجام مهارت‌های خاص ژیمناستیکی‌، تیتر بسیاری از خبرگزاری‎ها و نشریات دنیا شده بود، دیدار کردیم تا از نزدیک نیازمندی‌های وی را برطرف‌ کرده و مسیر رشد و ترقی او را هموار کنیم.

وی افزود: این کودک در حال حاضر زیر نظر مربی خاصی نبوده و از تمرینات اصولی منسجمی برخوردار نیست.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابل تصریح کرد: پیشنهاد ما به این خانواده حضور آرات به کلاس ژیمناستیک بوده تا مراحل سطح‌بندی را طی کند.

آری با اشاره به اینکه این کودک برای شکوفایی استعداد در حوزه ورزشی نیازمند است از سوی تیم کارشناسی مورد ارزیابی و سنجش قرار گیرد زیرا صرف با تمرین در منزل قادر نیست به موفقیت‌های بزرگ دست یابد، یادآور شد: این کودک از لحاظ تخصصی باید مراحل علمی را طی کند تا بعد از بلوغ فکری بر اساس انگیزه درونی رشته مورد علاقه خود را انتخاب کند.

وی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان به‌عنوان متولی امر در حد توان حاضر به رفع نیازمندی‌های حقوقی و حقیقی این کودک است، گفت: این کودک زیر پوشش بیمه رایگان قرار گرفته، برنامه استفاده از استخر نیز برای وی هماهنگ شده و مقرر شد در صورت تمایل پدر آرات، این کودک در باشگاهی زیر نظر مربی متخصص فیزیولوژیست آموزش لازم را ببیند.