گزارش تمرین پرسپولیس: اومانیا با مربی بدنساز تمرین کرد/ تاکید برانکو بر انجام تمرینات تاکتیکی

مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرینات ابتدایی زیر نظر مربی بدنساز این تیم به تمرین پرداخت. به گزارش مازند اسپرت ، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس تحت تاثیر حضور سرپرست این باشگاه از ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید: * همه […]

مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرینات ابتدایی زیر نظر مربی بدنساز این تیم به تمرین پرداخت.

خبرگزاری فارس: اومانیا با مربی بدنساز تمرین کرد/ تاکید برانکو بر انجام تمرینات تاکتیکی

به گزارش مازند اسپرت ، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس تحت تاثیر حضور سرپرست این باشگاه از ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید:

* همه بازیکنان و همه اعضای کادر فنی در تمرین امروز حاضر بودند.

* علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس زمانی که به ورزشگاه درفشی‌فر آمد دقایقی با بازیکنان و مربیان پرسپولیس جلسه داشت و دقایقی هم با مربیان این تیم به صحبت پرداخت.

* تمرین با ۱۰ دقیقه تاخیر از ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه آغاز شد.

* بازیکنان مطابق روزهای گذشته ۲۰ دقیقه زیر نظر مارکو مربی بدنساز پرسپولیس تمرین کردند.

* برانکو تاکید زیادی داشت که هیچ فرد غریبه‌ای به محل تمرین نیاید و به همین دلیل اجازه حضور به هیچ فردی جز مسئولان باشگاه به ورزشگاه درفشی‌فر داده نشد.

* بعد از تمرینات بدنسازی و نرمشی، بازیکنان به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. در زمان تمرین هرگاه برانکو قصد داشت موردی را گوشزد کند تمرین را قطع و نکات مدنظرش را به بازیکنان اعلام می‌کرد.

* مایکل اومانیا مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از گرم کردن بدن خود زیر نظر مربی بدنساز این تیم به تمرین پرداخت.

* کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته به دلیل حضور در باشگاه در تمرین غایب بود امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد.

* مصطفی قنبرپور مربی تیم پرسپولیس به دلیل کسالت زودتر از سایرین ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.

* طاهری پس از تماشای دقایقی از تمرین، بازدیدی هم از ورزشگاه درفشی‌فر داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس فردا آخرین تمرین خود را پیش از بازی مقابل استقلال برگزار خواهند کرد و بعد از آن برای برپایی اردو راهی هتل خواهند شد.