برنامه ویژه روابط عمومی برای سرخپوشان پیش از تمرین چهارشنبه

پیش از شروع تمرین امروز پرسپولیس، کلیپ‌هایی از بازی‌های دربی که توسط روابط عمومی باشگاه تهیه شده بود برای سرخپوشان پخش شد. به گزارش مازند اسپرت ، پیش از شروع تمرین امروز چهارشنبه و قبل از اینکه بازیکنان وارد زمین شوند، کلیپ‌هایی از بازی‌های دربی که توسط روابط عمومی باشگاه تهیه شده بود، برای بازیکنان […]

پیش از شروع تمرین امروز پرسپولیس، کلیپ‌هایی از بازی‌های دربی که توسط روابط عمومی باشگاه تهیه شده بود برای سرخپوشان پخش شد.

خبرگزاری فارس: برنامه ویژه روابط عمومی برای سرخپوشان پیش از تمرین چهارشنبه

به گزارش مازند اسپرت ، پیش از شروع تمرین امروز چهارشنبه و قبل از اینکه بازیکنان وارد زمین شوند، کلیپ‌هایی از بازی‌های دربی که توسط روابط عمومی باشگاه تهیه شده بود، برای بازیکنان و اعضای تیم پخش شد. این کلیپ‌ها شامل برخی گل‌های پرسپولیس و پیروزی‌های بیاد ماندنی سرخپوشان، همچنین دربی‌های فصل گذشته بود.

بازیکنان با دیدن این تصاویر، هیجان‌زده شده بودند و در این میان در جریان پخش دربی‌های فصل گذشته، یاد هادی نوروزی را که در هر دو بازی پاس گل داده بود، زنده کردند. همچنین امید عالیشاه نیز به واسطه گلی که زده بود و شادی خاصش با تشویق و شوخی همبازیانش روبرو شد.

از کلیپ‌های مورد توجه سرخپوشان همان دیداری بود که پرسپولیس ۱۰ نفره با سه گلی که در ۱۰ دقیقه زد، نتیجه بازی را تغییر داد.