تنکابن به یکی از قطب های ورزش کاراته مازندران تبدیل شد

رئیس هیات کاراته مازندران گفت : با توجه به موفقیت کاراته کاهای تنکابن در رقابت های بین المللی، این شهرستان به یکی از قطب های اصلی کاراته در مازندران تبدیل شده است. به گزارش مازند اسپرت ، علی سلطانی روز چهارشنبه در جلسه معارفه رئیس جدید هیات کاراته تنکابن افزود : هم اکنون شاهد رشد […]

رئیس هیات کاراته مازندران گفت : با توجه به موفقیت کاراته کاهای تنکابن در رقابت های بین المللی، این شهرستان به یکی از قطب های اصلی کاراته در مازندران تبدیل شده است.

به گزارش مازند اسپرت ، علی سلطانی روز چهارشنبه در جلسه معارفه رئیس جدید هیات کاراته تنکابن افزود : هم اکنون شاهد رشد خوبی در رشته ورزشی کاراته در غرب مازندران هستیم و باید تلاش کنیم تا با کشف و تربیت استعدادهای جدید، این رشته ورزشی را بیش از پیش در تنکابن گسترش دهیم.
وی به برنامه های ارائه شده از سوی رئیس جدید هیات کاراته تنکابن اشاره کرد و اظهار داشت : برنامه های خوبی ارائه شده بویژه در بحث فرهنگی ، امیدواریم با اجرای این برنامه ها آینده کاراته این شهرستان درخشان تر شود .
سلطانی همچنین گفت : با برنامه ریزی که در هیات کاراته صورت گرفته در آینده نزدیک شاهد افزایش تعداد مربیان و ورزشکاران این رشته ورزشی خواهیم بود.
وی از پیشکسوتان ، مربیان و قهرمانان این رشته ورزشی در تنکابن خواست تا با ایجاد نظم ، هماهنگی و تعامل بیشتر برای تحقق اهداف هیات کاراته شهرستان گام بردارند.
رئیس هیات کاراته مازندران در این جلسه حمید نامدار شاهی را به عنوان رئیس جدید هیات کاراته شهرستان تنکابن معرفی و از تلاش های رئیس قبلی این هیات قدردانی کرد.
رییس اداره ورزش و جوانان تنکابن نیز در این نشست گفت : با ساماندهی سبک های مختلف این رشته ورزشی می توانیم گامی موثر در جهت ارتقای ورزش کاراته در منطقه برداریم.
روح الله امین شکوهی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت های این رشته ورزشی در شهرستان استفاده شود ، افزود : باید از مربیان بومی که قهرمانان بزرگی را در عرصه های ملی و بین المللی پرورش داده اند قدردانی و از تجربیات آنها در عرصه های مختلف استفاده شود.
شهرستان تنکابن ۱۰ هزار و ۵۰۰ ورزشکار زن و مرد فعال و سازمان یافته دارد که ۳۵۰ ورزشکار در رشته کاراته فعالیت می کنند.
شهرستان ۱۵۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است .