سامره: پیش بینی‌ام برد ۳ بر ۲ استقلال در دربی است

مهاجم سابق استقلال گفت: پیش بینی می‌کنم که در دربی ۸۱ استقلال با نتیجه ۳ بر ۲ حریف را شکست دهد. به گزارش مازند اسپرت ؛ علی سامره در مورد دربی ۸۱ گفت: انگیزه و اهداف دربی فرق می‌کند و بچه‌ها با یک روحیه و انگیزه خاصی می‌آیند و معتقدم مسابقه دربی با همه مسابقات […]

مهاجم سابق استقلال گفت: پیش بینی می‌کنم که در دربی ۸۱ استقلال با نتیجه ۳ بر ۲ حریف را شکست دهد.

خبرگزاری فارس: سامره: پیش بینی‌ام برد ۳ بر ۲ استقلال در دربی است

به گزارش مازند اسپرت ؛ علی سامره در مورد دربی ۸۱ گفت: انگیزه و اهداف دربی فرق می‌کند و بچه‌ها با یک روحیه و انگیزه خاصی می‌آیند و معتقدم مسابقه دربی با همه مسابقات فرق دارد.

وی ادامه داد: بسیاری از تیم‌ها با رفتن نیروهای جوانشان تضعیف شدند اما استقلال و پرسپولیس با اتکا به جوانان خود نمایش‌های خوبی داشتند و بازی‌های خوبی را انجام دادند. بنابراین با وجود همین جوانان فکر می‌کنم دربی رو به جلو و پر گل شود.

سامره در مورد پیش بینی‌اش از دربی گفت: امیدوارم خدا کمک کند و استقلال این بازی را ۳ بر ۲ ببرد. لطف دربی به پر گل شدن آن است و اگر پل گل نشود فایده ندارد. فکر می‌کنم با توجه به جوان بودن و جسارت دو تیم موقعیت‌های زیادی در این دو تیم ایجاد شود.

وی در مورد اینکه شکست در دو دربی اخیر تاثیر منفی در روحیه استقلال ندارد گفت: دربی در هر فصل مختص به خودش است چه ۱۰ بر صفر تیمی ببرد و چه ۱۰ بر صفر ببازد مانند یک فینال است . فکر می‌کنم برای مسابقه اتحاد خاصی بین بازیکنان و هواداران به وجود می‌آید و حتی مشکلات نیز فراموش می‌شود.

سامره در مورد شرایط تیم امید استقلال گفت: در حال حاضر جزو سه تیم اول هستیم اما امیدوارم در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم هرچند که هیات مدیره و افشارزاده قول داده‌اند تا بیشتر به تیم‌های پایه توجه کنند چون نان ‌آن‌ها را استقلال خواهد خورد و مطمئن باشید با بها دادن به این جوان‌ها بار ۱۰ ساله استقلال بسته خواهد شد.

مهاجم سابق استقلال در مورد اینکه برد ۳ بر صفر استقلال باعث غرور این تیم نخواهد شد گفت: مطمئن باشید اگر ۳ گل هم می‌خوردند برای دربی با تمام وجود می‌آمدند تا هواداران را خوشحال کنند.