مختار مهدوی : تیم استقلال میاندورود به‌دنبال نتایج بهتر است

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود گفت: تیم فوتبال استقلال میاندورود در بازی‌های آینده بهتر ظاهر می‌شود. به گزارش مازند اسپرت ؛مختار مهدوی با اشاره به برگزاری بازی‎های لیگ دسته سه کشور در این شهرستان با اشاره به اینکه تیم فوتبال استقلال میاندورود به مصاف تیم عمران شهرداری ساری رفت، گفت: این بازی در استادیوم […]

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود گفت: تیم فوتبال استقلال میاندورود در بازی‌های آینده بهتر ظاهر می‌شود.

خبرگزاری فارس: تیم استقلال میاندورود به‌دنبال نتایج بهتر است

به گزارش مازند اسپرت ؛مختار مهدوی با اشاره به برگزاری بازی‎های لیگ دسته سه کشور در این شهرستان با اشاره به اینکه تیم فوتبال استقلال میاندورود به مصاف تیم عمران شهرداری ساری رفت، گفت: این بازی در استادیوم ورزشی شهدای شهر سورک برگزار شد و تنها گل تیم استقلال میاندورود را کیوان قاسمیان در نیمه اول این بازی به ثمر رساند.

مهدوی اظهار کرد: تیم فوتبال استقلال میاندورود در لیگ دسته سه کشور، با نتیجه دو بر یک شکست خورد که در نیمه دوم این بازی با دریافت دو گل از تیم عمران شهرداری ساری، نتیجه را به حریف واگذار کرد.

وی شرایط تیم فوتبال استقلال میاندورود را مناسب دانست و افزود: از اینکه میاندورود بتواند در سطح زیر گروه مازندران تیم داشته باشد مانند یک رویا بود و امروز میاندورود در سطح کشور دارای تیم فوتبال است و این موضوع بسیار قابل توجه است.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود گفت: نمایندگان فوتبال میاندورود در بازی امروز از توانایی خوبی برخوردار بودند و امید است تا در بازی‌های پیش‌رو بتوانند نتیجه بهتری از بازی کسب کنند