گواردیولا: هدفم کسب سه‌گانه نیست!

علی‌رغم اینکه بایرن فردا دشوارترین مسابقه‌اش تا پایان سال ۲۰۱۵ را پیش رو دارد، گواردیولا با خونسردی گفت که روی خود احساس فشار خاصی نمی‌کند و استرس کسب سه‌گانه را ندارد.     به گزارش “مازنداسپرت“، پپ گواردیولا در آستانه مصاف فردا شب تیمش مقابل ولفسبورگ در مرحله دوم فصل جاری جام حذفی گفت:” این […]

علی‌رغم اینکه بایرن فردا دشوارترین مسابقه‌اش تا پایان سال ۲۰۱۵ را پیش رو دارد، گواردیولا با خونسردی گفت که روی خود احساس فشار خاصی نمی‌کند و استرس کسب سه‌گانه را ندارد.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، پپ گواردیولا در آستانه مصاف فردا شب تیمش مقابل ولفسبورگ در مرحله دوم فصل جاری جام حذفی گفت:” این مسابقه برای من به مثابه یک فینال است. اما اگرچه همه از ما انتظار دارند سه‌گانه را ببریم، با این حال فشار خاصی روی خودم احساس نمی‌کنم. اگر نتوانیم این انتظار را تحقق بخشیم، متاسف می‌شوم اما بایرن مونیخ می‌تواند سال آینده هم شانسش را برای کسب این مهم امتحان کند. برای من تفاوتی ندارد.”
این مربی ۴۴ ساله که علی‌رغم پایان قراردادش در سال ۲۰۱۶ هنوز تکلیف ماندنش در مونیخ را مشخص نکرده درمورد اهمیت بازی فردا گفت:” این بازی یکی از مهم‌ترین بازی‌هایی است که تا قبل از کریسمس داریم. یا در این جام می‌مانیم یا حذف می‌شویم اما اگر ببازیم، روز چهارشنبه ناراحت خواهیم بود؛ پنج‌شنبه کمی کم‌تر و از جمعه هم زندگی به حالت عادی بازخواهد گشت.”
او با اشاره به طوفانی که لواندوفسکی در مصاف قبلی بایرن مقابل ولفسبورگ در بوندسلیگا به پا کرد و با پنج گل این تیم را در هم کوبید افزود:” آن بازی تمام شده و بازی فردا یک بازی جدید است. باختمان در سوپرکاپ فصل قبل را فراموش نکنیم.”
منبع:ورزش۳