توماس مولر: چه خوب که رافینیا آلمانی شد

به گزارش مازند اسپرت ؛ درخواست رافینیا برای دریافت تابعیت آلمانی بعد از هشت سال حضور متناوب در این کشور مورد موافقت قرار گرفته و قرار است پاسپورت ملیت جدید وی سه هفته دیگر صادر شود. توماس مولر در واکنش به این خبر و اینکه آیا احتمال حضور رافینیا در تیم ملی آلمان وجود دارد، گفت:” […]

به گزارش مازند اسپرت ؛ درخواست رافینیا برای دریافت تابعیت آلمانی بعد از هشت سال حضور متناوب در این کشور مورد موافقت قرار گرفته و قرار است پاسپورت ملیت جدید وی سه هفته دیگر صادر شود. توماس مولر در واکنش به این خبر و اینکه آیا احتمال حضور رافینیا در تیم ملی آلمان وجود دارد، گفت:” حتما، چرا که نه. خیلی خوب شد که این اتفاق افتاد او با توانایی‌ها و شخصیتی که هم داخل زمین و هم بیرون زمین دارد قطعا می‌تواند یکی از گزینه‌های لوو باشد.”
لوو در ماه آگوست راجع به احتمال دعوت از رافینیا گفته بود:” هیچ مشکلی با این مسئله نداشته و نداریم. پیشتر هم برای حضور بازیکنانی که تازه تابعیت گرفته بودند در تیم ملی شرط و شروط نمی‌گذاشتیم.”
رافینیا هم در اینباره اذعان کرد:” این پاسپورت مسلما امکان بازی در مانشافت را هم برای من فراهم می‌کند، اما هنوز برای صحبت در مورد این موضوع زود است و از این رو من تمرکزم را به بایرن معطوف کرده‌ام. اگر روزی به مانشافت هم راه پیدا نکردم، این پاسپورت باز هم برایم اهمیت زیادی دارد زیرا برای آینده‌ام و برای خانواده‌ام خیلی خوب می‌شود. مدت‌ها بود می‌خواستم تقاضا بدهم و همه بازیکنان بایرن اینرا می‌دانند.”
گفتنی است با توجه به خداحافظی فیلیپ لام و ناکارامدی امره جان و سباستین رودی، لوو مدتی است که برای پست دفاع راست دنبال یک گزینه مطمئن و باتجربه می‌گردد.