سوارس: بهترین لحظه زندگی‌ام گلی بود که به رئال مادرید زدم + عكس

ستاره گلزن تیم فوتبال بارسلونا گفت: بدون تردید بهترین لحظه زندگی من به گلی مربوط می‌شود که به رئال مادرید زدم. به گزارش مازند اسپرت ؛لوئیس سوارس بازیکن کلیدی تیم فوتبال بارسلونا در جمع خبرنگاران با اشاره به خاطره خوش خود از گلزنی برابر تیم فوتبال رئال مادرید گفت: بدون تردید بهترین لحظه زندگی من […]

ستاره گلزن تیم فوتبال بارسلونا گفت: بدون تردید بهترین لحظه زندگی من به گلی مربوط می‌شود که به رئال مادرید زدم.

به گزارش مازند اسپرت ؛لوئیس سوارس بازیکن کلیدی تیم فوتبال بارسلونا در جمع خبرنگاران با اشاره به خاطره خوش خود از گلزنی برابر تیم فوتبال رئال مادرید گفت: بدون تردید بهترین لحظه زندگی من گلی بود که به مادرید زدم، در آن لحظه هیجان تمام وجودم را فراگرفت و شک نداشتم که دیگر هدفی در دنیای فوتبال ندارم اما اکنون می‌دانم زمان در گذر است و من برای باز کردن دوباره دروازه رئال مادرید کوهی از انگیزه هستم.

وی ادامه داد: در اولین سالی که به بارسلونا آمدم هرگز باور نداشتم که با این تیم به سه قهرمانی برسم، هرگز باور نداشتم که با این تیم در قله فوتبال قرار بگیرم اما اکنون فهمیده‌ام که هر شکست در لباس بارسلونا برای یک بازیکن این تیم یعنی یک فاجعه و ما همیشه محکوم به پیروزی هستیم، از عضویت در چنین تیمی احساس غرور و افتخار دارم و برای گل زدن به رئال مادرید نیز لحظه شماری می‌کنم.

سوارس درباره غیبت لیونل مسی گفت: هیچ بازیکنی نمی‌تواند جای خالی یک بازیکن دیگر را پر کند، ما در بهترین حالت تنها تلاش خواهیم کرد تا وظیفه خود را به درستی انجام بدهیم. مسی بازیکن بزرگی است و نقش غیرقابل انکاری در تیم دارد. من سعی می‌کنم تا لوئیس سوارس مورد انتظار مربی و مردم باشم و در توان من نیست که همزمان نقش مسی را هم در این ایفا کنم.