هفته نهم لالیگا اسپانیا/ پیروزی سخت مادرید در خانه سلتا + عكس

در تک بازی برگزار شده از دومین شب هفته نهم لالیگا اسپانیا، رئال مادرید در خانه سلتا به پیروزی سه بر یک دست یافت. به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا موفق شد تیم دوم لالیگا، سلتاویگو را در خانه این تیم شکست دهد. در این دیدار مردان رافائل بنیتس با آرایشی […]

در تک بازی برگزار شده از دومین شب هفته نهم لالیگا اسپانیا، رئال مادرید در خانه سلتا به پیروزی سه بر یک دست یافت.

به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا موفق شد تیم دوم لالیگا، سلتاویگو را در خانه این تیم شکست دهد.

در این دیدار مردان رافائل بنیتس با آرایشی تدافعی وارد میدان شدند و میانه زمین را تحت کنترل خود داشتند. کریستیانو رونالدو در دقیقه ۸ بازی موفق شد دروازه حریف را باز کند و این گل، موتور گلزنی مادرید را روشن کرد، نولیتو تک ستاره سلتا زحمت زیادی کشید تا شاید بازی را طوری دیگری ورق بزند اما این دانیلو، ستاره برزیلی رئال مادرید بود که با هوشیاری گل دم تیمش را در دقیقه ۲۳ ثبت کرد. رئال مادرید با این برتری به نیمه مربیان رسید و اخراج گوستاوو کابرال کم تجربه در دقیقه ۵۸ بازی اوضاع را برای تیم میزبان بدتر از قبل کرد.

مادرید موقعیتهای زیادی را از دست داد و شاید اگر کیلور ناواس نبود، حداقل دو گل تا دقیقه ۸۰ بازی از حریف خود دریافت می‌کرد، بازی تدافعی رئال مادرید آنقدر ادامه پیدا کرد تا نولیتوی با انگیزه بالاخره در دقیه ۸۵ دروازه ناواس را باز کرد.

پس از این گل امید سلتا برای رسیدن به یک تساوی خانگی بسیار پررنگ شد اما هر چه زد بر در بسته خورد تا این که مارسلو ستاره برزیلی رئال مادرید در دقیقه ۹۰ گل سوم مادرید را هم به ثمر رساند تا مردان بنیتس به یک پیروزی شیرین خارج از خانه دست پیدا کنند.