در نشست ارزیابی و تجلیل از عوامل برقراری نظم و امنیت مسابقات نساجی چه گذشت !؟

نشست ارزیابی و تجلیل از عوامل برقراری نظم و امنیت مسابقات لیگ برتر فوتبال در استان مازندران با حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری مازندران برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نشست ارزیابی و آئین تجلیل از عوامل برقراری نظم و امنیت ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر محل برگزاری دیدارهای خانگی نساجی مازندران با حضور حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، فرماندهان یگان ویژه استان، منوچهری معاون و معافی رئیس حراست ورزش و جوانان، محمدی معاون صداسیما، نماینده‌ای از سوی یکی از مالکان باشگاه نساجی، قدیمی رئیس اداره ورزش و جوانان قائم‌شهر، بهروان و خلردی رئیس و نایب رئیس هیأت فوتبال مازندران، درویشی رئیس هیأت فوتبال قائمشهر و … در سالن جلسات شهید زرهون اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد.

حبیب حسین‌زادگان با تشکر از عوامل نیروی انتظامی و سردار میرفیضی، فدراسیون فوتبال، هیأت فوتبال استان، مالکان نساجی، نیروهای حراستی و امنیتی و همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال، نخستین سال حضور تیم نساجی در لیگ برتر فوتبال کشور را تجربه خوبی دانست و اظهار کرد: با وجود اینکه سال گذشته شرایط بازسازی و ساخت سکوهای جدید ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر مهیا نبود اما به همت مسؤولان استان در مدت کوتاهی بسیاری از مشکلات برطرف شد و انشاالله تا قبل از فصل جدید دیگر مشکلات ورزشگاه برطرف خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: با توجه به امکانات و شرایط موجود و زمان محدود، برگزاری منظم و بدون مشکل این مسابقات کار بزرگی بود که باید به همه عوامل دخیل تبریک گفت.

این مسؤول با اشاره به خدمات صورت‌گرفته برای برگزاری بدون حاشیه مسابقات لیگ برتر فوتبال در قائمشهر گفت: این مراسم به‌منظور قدردانی و تجلیل از تلاش های برقرارکنندگان نظم و امنیت مسابقات تیم نساجی در لیگ برتر صورت گرفت و جا دارد به‌دلیل اقدامات خوب در این زمینه از همه عوامل نظامی و انتظامی، امنیتی و حراستی تقدیر و تشکر کنیم.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری مازندران نیز در این نشست گفت: با صعود نساجی به لیگ برتر فوتبال، احساس خوشحالی توأم با نگرانی داشتیم چرا که وضعیت ورزشگاه شهید وطنی مناسب برگزاری چنین رویدادهای مهمی نبود اما با اقدامات خوب و جهادی مسؤولان وقت استان و اداره‌کل ورزش و جوانان که در نوع خود بی‌نظیر است، توانستیم بسیاری از مشکلات ورزشگاه را برطرف کنیم.

علی شیرازی بیان کرد: از جامعه امنیتی استان، سردار میرفیضی، اداره اطلاعات، یگان ویژه، هواداران و دیگر عوامل ایجاد امنیت در کنار این شور و نشاط در جامعه قدردانی می‌کنیم که در روزهای برگزاری مسابقات حوادث مخرب و ضدامنیتی نداشتیم.

در ادامه مدعوین و حاضران درباره دغدغه ها و مشکلاتی که در فصل قبل برگزاری مسابقات وجود داشت نظرات کارشناسی خود را ارائه دادند و ابراز امیدواری کردند فصل آینده با مرتفع شدن نقاط ضعف، شاهد برگزاری بهتر مسابقات لیگ برتر باشیم.

رئیس هیأت فوتبال مازندران نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری مسابقات اظهار کرد: قبل از آغاز لیگ برتر هیچ کسی فکرش را هم نمی‌کرد که استادیوم شهید وطنی شرایط برگزاری مسابقات را پیدا کند ولی یک کار جهادی صورت گرفت و همه مسؤولان و مردم پای کار آمدند تا کار نشد به شد تبدیل شود.

غلامرضا بهروان افزود: تمامی مسؤولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران از آماده شدن استادیوم شهید وطنی در ابتدای فصل شوکه شده بودند و فکرش را هم نمی‌کردند به این سرعت این استادیوم حاضر شود که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ضمن تقدیر از فرهنگ‌سازی بی‌نظیر هواداران مازندرانی در طول فصل عنوان کرد: ما در طول فصل بهترین رفتار هواداری را داشتیم، تیم ما به تیم حریف باخت ولی هواداران ما تیم حریف را تشویق می‌کردند، این موضوع به یک فرهنگ در کشور تبدیل شده که سرآغازش از استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر و هواداران پرشور مازندرانی بود.

رئیس هیأت فوتبال مازندران ادامه داد: ما در رفتار تماشاگران، با تلاشی که دوستان کانون هواداران، پلیس امنیتی، راهور، نیروی انتظامی، شورای تأمین و باقی دوستان انجام داده‌اند به‌عنوان هواداران نمونه دو مرحله از سوی فدراسیون و سازمان لیگ شناخته شده‌ایم.

این مسؤول تأکید کرد: نساجی فقط فوتبال بازی نمی‌کند، بلکه نشاط اجتماعی هم ایجاد می‌کند، شما با چه هزینه‌ای می توانید این نشاط اجتماعی را ایجاد کنید؟ حداقل در طول برگزاری مسابقه درآمدزایی خوبی برای مردم شهر قائم‌شهر ایجاد می‌شود، این روزها رویکردهای فوتبال بسیار وسیع شده است.

بهروان ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: قبول دارم مسائل و مشکلاتی هم برای اصحاب زحمتکش رسانه وجود دارد که امیدواریم با آماده شدن اتاق‌های در حال ساخت و همچنین جایگاه خبرنگاران و اتاق میکسدزون، مشکلات اصحاب رسانه در این فصل برطرف شود تا این عزیزان بدون هیچ مشکلی مسابقات را پوشش دهند چون بدون حضور اصحاب رسانه ورزش جذابیت چندانی نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: امیدوارم برنامه‌ریزی‌های بهتری برای برگزاری این فصل رقابت‌های لیگ برتر صورت بگیرد تا بتوانیم میزبان خوبی برای فوتبال ایران باشیم.

 در پایان این مراسم از همه عوامل تأثیرگذار در برقراری نظم و امنیت مسابقات لیگ برتر فوتبال در قائم‌شهر تقدیر و تجلیل صورت گرفت.