پخش مستقیم دیدار تیمهای ارگ کیان نکا و بهران البرز از شبکه استانی مازندران

حمزه پور گفت: این دیدار روز جمعه ۱۰خرداد ۹۸ ساعت ۲۱ در سالن ورزشی سردار شهید طوسی نکا برگزار می گردد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رضا حمزه پور مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای باشگاه ارگ کیان نکا اعلام کرد: دیدار تیمهای ارگ کیان نکا و بهران البرز از هفته دوم رقابت های کشتی آزاد لیگ یک بزرگسالان کشور همزمان از شبکه تلوزیونی مازندران و رادیو فرکانس ۸۱۹ Am  و Fm 94 به صورت زنده پخش خواهد شد.

حمزه پور ادامه داد: این دیدار روز جمعه ۱۰ خرداد ۹۸  ساعت ۲۱ در سالن ورزشی سردار شهید طوسی نکا برگزار می گردد.
 وی ادامه داد: پخش مسابقه ورزشی به صورت زنده و مستقیم توسط دو رسانه دیداری و شنیداری (رادیو و تلوزیون) برای اولین بار در استان مازندران انجام می گردد که پخش آن از نکا صورت می گیرد.
مدیر روابط عمومی باشگاه ارگ کیان در ادامه افزود : این کار به خوبی صورت نمی گرفت مگر با حمایت حامیان باشگاه ، خصوصا شخص سید روح الله حسینی مالک تیم که تمام تلاش و انرژی خود را جهت فراهم نمودن امکانات و بستر های مناسب یک باشگاه حرفه ای را در این مسیر بکار برده است.
حمزه پور در پایان از : نگاه ویژه مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مازندران در جهت فراهم نمودن پخش مستقیم این مسابقه با توجه به عدم امکانات مخابراتی و ماهواره ای در بخش شرق مازندران تشکر کرد و ابراز امیدواری داشتند با عنایت ویژه مدیران سازمان صدا و سیما انشاالله بستر جهت بخش زنده دیدارهای بعدی  این تیم در مسابقات کشوری فراهم گردد.