رئیس هیئت تکواندو سوادکوه مطرح کرد: تمرین تکواندو‌کاران سوادکوه بر روی تشک کشتی

رئیس هیئت تکواندو سوادکوه با اشاره به توانمندی‌های رشته ورزشی تکواندو در سوادکوه از تمرین تکواندو‌کاران سوادکوه بر روی تشک کشتی خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ؛ حمید خلیل‌پور در گفت‌و‌گويي با اشاره به حضور حدود ۲۰۰ تکواندو‌کار در این شهرستان، گفت: بیشتر از نیمی از تکواندو‌کاران سوادکوه را دختران تشکیل می‌دهند. وی با […]

رئیس هیئت تکواندو سوادکوه با اشاره به توانمندی‌های رشته ورزشی تکواندو در سوادکوه از تمرین تکواندو‌کاران سوادکوه بر روی تشک کشتی خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ حمید خلیل‌پور در گفت‌و‌گويي با اشاره به حضور حدود ۲۰۰ تکواندو‌کار در این شهرستان، گفت: بیشتر از نیمی از تکواندو‌کاران سوادکوه را دختران تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه چهار مربی فعال تکواندو در سوادکوه فعالیت می‌کنند به استعداد‌های این رشته ورزشی اشاره کرد و افزود: با وجود کمبود امکانات شاهد حضور ۱۰ تکواندو‌کار سوادکوهی در لیگ برتر، دسته اول و لیگ مازندران هستیم که شش نفر آنان در لیگ کشوری حضور دارند.

رئیس جدید هیئت تکواندو سوادکوه با اشاره به اینکه حدود ۳۰ تکواندو‌کار سوادکوهی دارای کمربند مشکی هستند، خاطرنشان کرد: عدم وجود سالن اختصاصی رزمی در سوادکوه از مهم‌ترین مشکلات تکواندو شهرستان است.

خلیل‌پور از تمرین تعداد زیادی از تکواندو‌کاران سوادکوهی در روی تشک کشتی خبر داد و با اشاره به اینکه تمرین روی تشک کشتی باعث می‌شود تا سرعت پای تکواندو‌کاران ضعیف شود، اظهار کرد: بررسی و کاهش مشکلات مالی و دریافت تجهیزات هیئت تکواندو از مسئولان سابق هیئت و برنامه‌ریزی برای حضور قدرتمند در مسابقات استانی از اولویت‌های هیئت تکواندو سوادکوه است.