اسفندیار به تیم والیبال کاله ‌پیوست

امیرحسین اسفندیار عضو تیم ملی والیبال نوجوانان کشور صبح امروز پس از توافق با مسئولان باشگاه ورزشی کاله مازندران به جمع بازیکنان این تیم لیگ برتری ملحق شد. به گزارش مازند اسپرت ؛ امیر‌حسین اسفندیار نوجوانان ملی‌پوش والیبال کشورمان صبح امروز پس از توافق با مسئولان باشگاه ورزشی کاله مازندران به جمع بازیکنان این تیم […]

امیرحسین اسفندیار عضو تیم ملی والیبال نوجوانان کشور صبح امروز پس از توافق با مسئولان باشگاه ورزشی کاله مازندران به جمع بازیکنان این تیم لیگ برتری ملحق شد.

خبرگزاری فارس: اسفندیار به تیم والیبال کاله ‌پیوست

به گزارش مازند اسپرت ؛ امیر‌حسین اسفندیار نوجوانان ملی‌پوش والیبال کشورمان صبح امروز پس از توافق با مسئولان باشگاه ورزشی کاله مازندران به جمع بازیکنان این تیم لیگ برتری ملحق شد.

قرارداد این بازیکنان با باشگاه ورزشی کاله مازندران سه ساله بوده و اسفندیار از این پس تمرینات خود را با این باشگاه پیگیری می‌کند.

این والیبالیست عضو تیم ملی نوجوانان کشور اواسط امسال در چهاردهمین دوره رقابت‌های قهرمانی والیبال نوجوانان جهان به میزبانی کشور آرژانتین حضور داشت و به همراه دیگر ملی‌پوشان ایران پس از کشورهای لهستان و آرژانتین به مکان سوم دست پیدا کرد.

اسفندیار با توجه به داشتن ۱۷ سال سن و قرار داشتن در رده نوجوانان، امسال نظر کادر فنی تیم ملی جوانان را هم به خود جلب کرده و به اردوی تیم ملی والیبال جوانان کشور اعزام شد و تاکنون در تیم‌های ارتعاشات صنعتی و نوجوانان پیکان تهران به میدان رفته است.