رویای دایی ، گلایه یحیی و انتقاد تارتار/اسکوچیچ:حق دارند اخراجم کنند!

رویای دایی ، گلایه یحیی و انتقاد تارتار/اسکوچیچ:حق دارند اخراجم کنند! ورزش > لیگ برتر – علی دایی بعد از بازی تیمش با فولاد گفت می خواهد آسیایی شود و اسکوچیچ هم گفت اگر باشگاه اخراجش کند ، حق دارد.  به گزارش مازنداسپرت ، یحیی گل محمدی بعد از تساوی تیمش برابر گسترش فولاد ، با انتقاد […]

رویای دایی ، گلایه یحیی و انتقاد تارتار/اسکوچیچ:حق دارند اخراجم کنند!

ورزش > لیگ برتر – علی دایی بعد از بازی تیمش با فولاد گفت می خواهد آسیایی شود و اسکوچیچ هم گفت اگر باشگاه اخراجش کند ، حق دارد.

 به گزارش مازنداسپرت ، یحیی گل محمدی بعد از تساوی تیمش برابر گسترش فولاد ، با انتقاد از زمین ورزشگاه فولادشهر گفت:«این زمین مناسب نیست. روی بازی تیم ما و سپاهان اثر منفی می گذارد . » او همچنین با گلایه از داور بازی هم گفت:« یک پنالتی به سود تیم ما گرفته نشد . البته نظر اصلی را کارشناس ها باید بدهند.» این درحالی بود که فراز کمالوند ، مربی گسترش فولاد بعد از این بازی راضی بود و دیگر گلایه ای هم از فشردگی بازی ها نداشت. او از این گفت که به خواسته هایش از لیگ رسیده است!
مهدی تارتار با انتقاد از داور بازی تیمش با نفت ، گفت:« این داور جوان بود و تحت تاثیر قرار گرفت. امیدوارم در آینده ، اینگونه داوری نکند.» او درباره توهین هایی که یکی از اعضای تیمش از روی سکوها کرده بود هم گفت این فرد ارتباطی به کادرفنی نداشته و توهین خاصی هم نکرده است.
علی دایی سرمربی صبا بعد از پیروزی شیرین برابر فولاد ، گفت:« این بازی تمام شد و حالا به فکر بازی با سایپا هستیم تا سه امتیاز را خارج از خانه بگیریم. قول سهیمه را نمی‌دهیم اما تمام تلاشمان را برای ارتقای رتبه در جدول انجام می‌دهیم و روندمان را ادامه دهیم. مطمئنا سعی داریم سال آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم.»
و البته اسکوچیچ هم از این گفت که اگر اخراج شود ، برایش تعجب برانگیز نیست:« هر کسی وظیفه خود را باید انجام دهد. من یک مربی حرفه‌ای هستم و این حق طبیعی مدیریت باشگاه است اگر من ضعیف بودم من را تغییر دهند ولی من وظیفه خود را انجام داده‌ام. من برای آینده شغلی خود نگرانی ندارم چون به خود اعتقاد و اعتماد دارم. زمان پیروزی‌ها پرواز نکردم و حالا هم سرم را پایین نمی‌اندازم. همان مربی سال گذشته هستم.»