پایان خوش لیگ یک برای خونه به خونه با یک برد بی دردسر

دیدارهای هفته پایانی مسابقات لیگ دسته اول برگزار شد و تیم گل گهر در دیدار مقابل گل ریحان با یک گل پیروز شد تا جام قهرمانی را مقتدرانه بالای سر ببرد و خونه به خونه هم که بقایش در لیگ قطعی شده بود بدون دردسر ۳ امتیاز هفته پایانی را کسب کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دیدارهای هفته پایانی مسابقات لیگ دسته اول امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و تیم گل گهر که موفق شد هفته گذشته عنوان قهرمانی را بدست آورد در دیدار مقابل گل ریحان با یک گل پیروز شد تا جام قهرمانی را مقتدرانه بالای سر ببرد.

تیم فوتبال خونه به خونه بابل که بقای خود را در لیگ دسته یک فوتبال کشور قطعی کرده بود، باید در هفته پایانی از تیم کارون اروند خرمشهر میزبانی می‌کرد اما این دیدار به دلیل عدم حضور تیم میهمان به نفع بابلی‌ها پایان گرفت.

 تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر به دلیل مشکلات مالی و کاهش هزینه‌های جاری و با توجه به عدم تاثیرگذاری نتیجه دیدارش مقابل خونه به خونه مازندران از سفر به بابل سر باز زد تا طبق قانون این دیدار سه بر صفر به سود خونه به خونه اعلام شود.

بدین ترتیب خونه به خونه آخرین بازی خود را در  این رقابت‌ها با پیروزی سپری کرد تا با این سه امتیاز لیگ را به پایان برساند.

به گزارش فارس؛ خونه به خونه در پایان رقابت‌های این فصل لیگ دسته یک فوتبال کشور با ۲۸ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفت.

*نتایج بازی‌های هفته پایانی:

مس کرمان ۴ – بادران تهران ۲

آلومینیوم اراک ۳  – سرخپوشان پاکدشت یک

قشقایی شیراز ۴  – شهرداری تبریز یک

شهرداری ماهشهر ۲  – فجر سپاسی یک

نود ارومیه یک  – ملوان ۲

خونه به خونه  –  کارون اروند خرمشهر (لغو شد)

گل ریحان البرز  صفر – گل گهر سیرجان یک