پس از زمزمه‌های تغییر موعد انتخابات فیفا/ انتخابات ریاست فیفا بدون تغییر در ۷ اسفند برگزار می‌شود

کمیته اجرایی فدراسیون بین المللی فوتبال در جسله فوق‌العاده خود اعلام کرد که موعد تعیین شده قبلی برای انتخابات ریاست فیفا تعییر نمی‌کند.   به گزارش مازند اسپرت ؛ کمیته اجرایی فیفا که امروز جلسه فوق‌العاده‌ای درباره رسیدگی به مسائل اخیر محرومیت‌ها که نمونه بارز آن تعلیق بلاتر رئیس فیفا و تعلیق پلاتینی رئیس یوفا […]

کمیته اجرایی فدراسیون بین المللی فوتبال در جسله فوق‌العاده خود اعلام کرد که موعد تعیین شده قبلی برای انتخابات ریاست فیفا تعییر نمی‌کند.

 

خبرگزاری فارس: انتخابات ریاست فیفا بدون تغییر در ۷ اسفند برگزار می‌شود

به گزارش مازند اسپرت ؛ کمیته اجرایی فیفا که امروز جلسه فوق‌العاده‌ای درباره رسیدگی به مسائل اخیر محرومیت‌ها که نمونه بارز آن تعلیق بلاتر رئیس فیفا و تعلیق پلاتینی رئیس یوفا بود و تاخیر زمان برگزاری انتخابات ریاست فیفا داشتند، تصمیم گرفته شد که زمان تعیین شده قبلی برای برگزاری انتخابات ریاست فیفا که در تاریخ ۲۶ فوریه ( ۷ اسفند ماه ۹۴) بود، تغییر نکند.

 

البته زمزمه‌هایی درباره اینکه پلاتینی با این تعلیقی که برایش پیش آمده آیا می‌تواند در این انتخابات کاندیدا شود، شنیده می‌شود.

 

حال باید منتظر خبرهای دیگر از این جلسه باشیم که چه تصمیمات دیگری گرفته شده است.

 

در صورت حذف پلاتینی در انتخابات جدید فیفا، شانس بن حسین شاهزاده اردنی که در انتخابات قبل تنها رقیب بلاتر بود و شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون آسیا برای ریاست فیفا بسیار زیاد است.