شخصیت اروپایی ما را نادیده گرفته بودند/ ونگر: برای صعود امیدوار شدیم

شخصیت اروپایی ما را نادیده گرفته بودند ونگر: برای صعود امیدوار شدیم سرمربی تیم فوتبال آرسنال لندن پس از پیروزی مردانش برابر بایرن مونیخ گفت: با این پیروزی ارزشمند برای صعود امیدوار شدیم. به گزارش مازند اسپرت ؛ ، آرسن ونگر سرمربی تیم فوتبال آرسنال پس از پیروزی دو بر صفر مردانش برابر بایرن مونیخ […]

خبرگزاری فارس: ونگر: برای صعود امیدوار شدیمشخصیت اروپایی ما را نادیده گرفته بودند

ونگر: برای صعود امیدوار شدیم

سرمربی تیم فوتبال آرسنال لندن پس از پیروزی مردانش برابر بایرن مونیخ گفت: با این پیروزی ارزشمند برای صعود امیدوار شدیم.

به گزارش مازند اسپرت ؛ ، آرسن ونگر سرمربی تیم فوتبال آرسنال پس از پیروزی دو بر صفر مردانش برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا با گلزنی ژیرو و اوزیل گفت: از بازیکنانم رضایت کامل دارم، هنوز در اوج نیستیم و راه زیادی باقی مانده که باید طی شود.

وی ادامه داد: حریف، شخصیت اروپایی ما را نادیده گرفته بود، این آرسنال با آرسنالی که در لیگ برتر انگلیس وجود دارد، تفاوتهای زیادی خواهد داشت، نباید مغرور شویم و تصور کنیم که دیگر هیچ مشکلی نداریم، کارهای زیادی باقی مانده که باید انجام بدهیم. در این فصل برای قهرمانی در همه جامها انگیزه کامل داریم.

ونگر درباره احتمال صعود تیمش از این گروه گفت: ۳ بازی دیگر باقی مانده و ما تنها نیمی از راه را طی کرده‌ایم، برای صعود امید داریم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد، در واقع ۳ فینال باقی مانده تا صعود کنیم.

در مهم‌ترین پیکار گروه F  آرسنال در ورزشگاه امارات مقابل دیدگان هزاران هوادار خودی مقابل بایرن مونیخ قرار گرفت ودر یک بازی حساب شده اولین ۳ امتیاز خود را به دست آورد.