جلالی: تلاش می‌کنم مشکل قلعه‌نویی و نکونام حل شود

جلالی: تلاش می‌کنم مشکل قلعه‌نویی و نکونام حل شود   ورزش > لیگ برتر – تسرمربی تیم سایپا درباره شکایت امیر قلعه‌نویی از جواد نکونام گفت: تلاش می‌کنم در هفته آینده موضوع را با قلعه‌نویی حل‌وفصل کنم. به گزارش مازند اسپرت ؛مجید جلالی عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امیدوارم فردا بازی موفقی داشته باشیم چون […]

جلالی: تلاش می‌کنم مشکل قلعه‌نویی و نکونام حل شود

 

ورزش > لیگ برتر – تسرمربی تیم سایپا درباره شکایت امیر قلعه‌نویی از جواد نکونام گفت: تلاش می‌کنم در هفته آینده موضوع را با قلعه‌نویی حل‌وفصل کنم.

به گزارش مازند اسپرت ؛مجید جلالی عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امیدوارم فردا بازی موفقی داشته باشیم چون ما در بازی قبلی شروع خوبی را نداشته و نتوانستیم در ۱۵ دقیقه اول خوب بازی کنیم؛ امیدوارم در بازی فردا بتوانیم شروع خوبی داشته باشیم و علاوه بر ارائه یک بازی زیبا نتیجه خوبی هم‌کسب کنیم.
وی درباره ممنوعیت حضور تماشاگران خاطرنشان کرد: نبود هواداران در بازی فردا برای ما یک امتیاز محسوب می‌شود، اما نمی‌دانم که این موضوع چه تأثیری بر روی تیم تراکتورسازی می‌گذارد.
سرمربی تیم سایپا درباره شکایت امیر قلعه‌نویی از جواد نکونام گفت: در هفته‌های آینده سعی می‌کنم به‌طور شخصی به این موضوع ورود کرده و نشستی را با قلعه‌نویی داشته باشم تا این موضوع هر چه سریع‌تر پایان یابد.
وی تصریح کرد: آن‌طور که تجربه نشان داده است این قضایا هیچ سودی برای ۲ طرف ندارد و تلاش می‌کنم در هفته آینده و در همان نشست موضوع را با قلعه‌نویی حل‌وفصل کنم.
جلالی درباره مصدومان و محرومان تیمش برای دیدار تراکتورسازی گفت: خوشبختانه برای بازی فردا مصدوم یا محرومی نداریم و با تمامی نفرات در این دیدار حاضر می‌شویم.
سرمربی تیم سایپا درباره شناخت تیمش از حریف تأکید کرد: در ۳،۴ روز گذشته تراکتورسازی را آنالیز و سعی کردیم اطلاعاتی را از آن‌ها جمع‌آوری کنیم.
وی با اشاره به تعطیلات لیگ برتر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سازمان لیگ برنامه رقابت‌ها را مشخص کرده در حال حاضر این اعتراض‌ها جایی ندارد و بهتر بود از همان اول به فکر این موضوع بودیم.
جلالی تصریح کرد: تیم ملی تورنمنت‌های مختلفی را پیش روی دارد و اینکه سازمان لیگ ترجیح داده است بازیکنان بیشتر با تیم ملی باشند امتیازی است که سازمان لیگ به تیم ملی داده و ما در حال حاضر باید تلاش کنیم تا خودمان را با این شرایط وفق دهیم.