آسمان خراشهای تیم کوچین آمل به لیگ برتربسکتبال باشگاههای کشور راه یافتند

شاگردان رضا نوری به خوبی به حساسیت این دیدار و بازی پیروزی یا وداع وافق بودند و تمام توان و پتانسیل خود را بکار بردند،بازی افت و خیز بسیاری داشت و در کوارتراول و دوم کوچین پیش بود و درکوارتر سوم کرمانشاه جلو افتادولی کوارتر چهارم و پایانی تیم کوچین بسیار یکدست تر و کم اشتباه تر ظاهر شدند .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،افتخار دیگری برای ورزش مازندران رقم خورد و سروقامتان تیم بسکتبال کوچین آمل ،دردومین بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی, تیم ابزار سازان درمانگر کرمانشاه رابا نتیجه ۸۳ بر۷۵  باشایستگی و اقتدارهرچه تمامتر مغلوب نموده وبه بازی فینال راه یافته و جشن قهرمانی جهت صعود به لیگ برتر برپا نمودند.

شاگردان رضا نوری به خوبی به حساسیت این دیدار و بازی پیروزی یا وداع وافق بودند و تمام توان و پتانسیل خود را بکار بردند،بازی افت و خیز بسیاری داشت و در کوارتراول و دوم کوچین پیش بود و درکوارتر سوم کرمانشاه جلو افتادولی کوارتر چهارم و پایانی تیم کوچین بسیار  یکدست تر و کم اشتباه تر ظاهر شدند .
 درصدبالای مالکیت توپ، پرتابهای موفق ، ریباند زیر حلقه ، دفاعی و روبه جلو ، بلاک زیر حلقه موفق تر و جنگنده تر ازتیم حریف ظاهر شدند .
نکته قابل توجه  امتیاز میزبانی و حضور پرشورهواداران متعصب  و حضورجمعی از پیشکسوتان بسکتبال استان ،مسئولان شهری ، هیاتهای مختلف ورزشی آمل بود که برای همدلی و  تشویق این تیم شایسته به سالن پیامبر اعظم (ص ) آمل کشاند.
لازم به ذکر است کوچین در فینال بابرنده تیمهای قزوین یا اراک دیدار خواهد نمود .