فرار دریا از مرز سقوط

لیگ یک فوتبال ایران| آرامش دریا بعد از طوفان ثانیه‌های پایانی برابر استقلال

دریای کاسپین بابل در یک دیدار حساس و مهم میزبان استقلال ملاثانی بود که در حالی که این دیدار تا لحظات پایانی بدون گل دنبال میشد، دریا موفق شد با دبل میلاد جهانی دو بر صفر حریف خودش را شکست دهد و به بقا در لیگ یک بیش از پیش امیدوار شود.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛لیگ دسته اول فوتبال ایران این روزها به اوج حساسیت و جذابیت خودش رسیده و خیلی از تیم‌های برای نیافتادن و برخی هم برای صعود به لیگ برتر تلاش میکنند.

در روزهایی که دریای کاسپین بابل با به خدمت گرفتن چند بازیکن صاحب نام لیگ‌برتری شرایط خودش را در جدول بهتر کرده، همه به این دریا امیدوار شدند تا تنها سهمیه لیگ یکی مازندران در لیگ یک حفظ شود.

اما عصر امروز، دریای کاسپین بابل در هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور در سیمرغ کیاکلا از استقلال ملاثانی میزبانی کرد.بازی ای که از ابتدا جذاب شروع شد اما تا لحظات پایانی گلی را در بر نداشت.

اما فرشته نجات این روزهای دریای کاسپین بابل، میلاد جهانی است که بازهم موفق به گلزنی شد و به عبارتی این بار هم با دبل کردن، کاری کرد تا دریای کاسپین بابل دو بر صفر پیروز این بازی مهم و حساس باشد.دریای کاسپین بابل با این سه امتیاز ارزشمند، با کسب ۲۷ امتیاز به جایگاه ۱۴ جدول رسید و حالا مردم مازندران و بابلی‌ها به بقای دریا در لیگ یک امیدوارتر شدند.

با پایان این دیدار، با اعلام مدیرعامل باشگاه دریای کاسپین بابل، به پاس پیروزی ارزشمند و دلچسب امروز مقابل استقلال ملاثانی، دو برابر مبلغ مقرر برای پاداش، به حساب اعضای تیم واریز خواهد شد تا دریایی ها با روحیه‌ای مضاعف به مصاف شهر راز شیراز در دیدار بعدی بروند.
با پایان این بازی و سه امتیازی که بابلی‌ها کسب کردند، استقلال ملاثانی با ۳۶ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت و دریای کاسپین بابل با کسب ۲۷ امتیاز در جایگاه ۱۴ لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفت.