نمره دو بازیکن ایرانی دربازی های روزگذشته/ دژاگه خوب بود و شجاعی، متعادل (عکس)

دو بازیکن ایرانی که در لیگ قطر که روز گذشته به همراه تیم های شان به میدان رفتند از نظر کارشناسان فوتبال این کشور دو عملکرد متفاوت داشتند. به گزارش مازند اسپرت ؛ دو بازیکن ایرانی حاضر در بازی های دیروز این کشور، عملکرد متفاوتی نسبت به یکدیگر داشتند. آنها اشکان دژاگه را بازیکن بهتری […]

دو بازیکن ایرانی که در لیگ قطر که روز گذشته به همراه تیم های شان به میدان رفتند از نظر کارشناسان فوتبال این کشور دو عملکرد متفاوت داشتند.


به گزارش مازند اسپرت ؛ دو بازیکن ایرانی حاضر در بازی های دیروز این کشور، عملکرد متفاوتی نسبت به یکدیگر داشتند. آنها اشکان دژاگه را بازیکن بهتری نسبت به ایرانی دیگر به میدان رفته می دانستند و به وی نمره خوب ۷٫۵ از ۱۰ را دادند، این در حالی است که شجاعی از ۱۰ امتیاز بازی با تیم الجیش تنها موفق به کسب ۵ امتیاز شده است.


روز گذشته تیم های العربی و لخویا به مصاف دیگر رفتند، دیداری که یاران دژاگه در نهایت توانستند حریف قدرتمند خود را با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش رو بردارند و در بازی دیگر روز گذشته تیم های الغرافه(به همراه مسعود شجاعی) و الجیش در یک بازی پرگل به دیدار یکدیگر شتافتند و در نهایت این العربی که توانست حریف دیگری را از پیش بردازند.