احتمال نیمکت‌نشینی عمران‌زاده

بازی خوب هرایر مگویان در بازگشت از مصدومیت مقابل پدیده باعث شد تا پرویز مظلومی تصمیم به استفاده از زوج مدافع ارمنستانی و حاج محمدی در مصاف با استقلال خوزستان بگیرد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ مگویان با تنها یک جلسه حضور در تمرینات گروهی مقابل پدیده نمایش خوبی داشت تا جایی که بسیاری […]

بازی خوب هرایر مگویان در بازگشت از مصدومیت مقابل پدیده باعث شد تا پرویز مظلومی تصمیم به استفاده از زوج مدافع ارمنستانی و حاج محمدی در مصاف با استقلال خوزستان بگیرد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ مگویان با تنها یک جلسه حضور در تمرینات گروهی مقابل پدیده نمایش خوبی داشت تا جایی که بسیاری از دغدغه های کادر فنی استقلال در ساختار تدافعی را از بین برد به همین خاطر پرویز مظلومی تصمیم گرفته در بازی روز چهارشنبه برابر استقلال خوزستان هم از زوج مگویان – حاج محمدی در مرکز خط دفاعی تیمش سود ببرد.

تصمیمی که باعث می شود حنیف عمران زاده مدافع از محرومیت برگشته استقلالی ها بار دیگر به نیمکت ذخیره ها تبعید شده و فرصت حضور در ترکیب اصلی را از دست بدهد.حنیف در بازی با راه آهن که استقلال سه گل خورد و چند گل دیگر دیگر نخورد یکی از ضعیف ترین نمایش های ممکن را داشت به همین خاطر با بازگشت مگویان جایگاه او در ترکیب اصلی استقلال به خطر افتاده است.