نقی‌زاده: می‌خواهم به پرسپولیس هم گل بزنم

هافبک ـ مهاجم سیاه جامگان که به تازگی از اردو تیم امید بازگشته می‌ گوید قصد دارد همانطور که در این فصل به استقلال گل زده، این کار را مقابل پرسپولیس نیز در هفته نهم تکرار کند.   به گزارش مازند اسپرت ؛ علیرضا نقی‌زاده در مورد دیدار پیش رو با پرسپولیس گفت: بازی با […]

هافبک ـ مهاجم سیاه جامگان که به تازگی از اردو تیم امید بازگشته می‌ گوید قصد دارد همانطور که در این فصل به استقلال گل زده، این کار را مقابل پرسپولیس نیز در هفته نهم تکرار کند.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ علیرضا نقی‌زاده در مورد دیدار پیش رو با پرسپولیس گفت: بازی با پرسپولیس فرقی با بازیکنان دیگر نمی‌ کند و سایر همانند بازی هاست. از زمانی که آقا فرهاد به تیم ما آمده، متحول شدیم و شما شاهد یک سیاه جامگان جدید می‌ باشد. بازی با سپاهان نصف آن چیزی که بودیم را ارائه دادیم و انشاالله در بازی های بعدی ۳ امتیاز را می‌ گیریم.

او که مقابل استقلال گلزنی کرده با اشاره به اینکه دوست دارد جلوی پرسپولیس نیز این کار را بکند ادامه داد: خیلی دوست دارم همانند بازی با استقلال در بازی با پرسپولیس هم پایم به گلزنی باز شود. هر چه خدا بخواهد همان می‌ شود.

ملی‌پوش سیاه جامگان در مورد قهرمانی تیم امید در رقابت های غرب آسیا نظرش را اینگونه بیان کرد: خدا را شکر توانستیم علیرغم اذیت‌هایی که ما را می‌ کردند برای مثال اینکه قصد داشتند شیر فاسد در رستورانشان به ما بدهند و اینکه ما مجبور بودیم یک ساعت مسافت را طی کنیم تا به محل تمرین برسیم، در بازی ها داوران به سود حریف سوت می‌ زدند، توانستیم قهرمان شویم. اولویت ما رسیدن به المپیک است.

این بازیکن که در دیدار با یمن یک گل ۳ امتیازی به ثمر رساند می‌ گوید: آن گل تلاش همه بچه ها بود و من فقط ضربه آخر را زدم. خواست خدا بود که تلاش بچه ها به ثمر بنشیند.

وی در مورد استعفای خاکپور ادامه می‌ دهد: امیدوارم آقای خاکپور به خاطر ما هم که شده برگردد. به غیر از او هیچ کس نمی‌ تواند به تیم‌ملی امید کمک کند. آن هم در زمانی که همه از ما انتظار صعود به المپیک را دارند و ما با استعفای ایشان دلسرد شده ایم. زیرا او به بهترین شکل تیم را از لحاظ روحی و فنی آماده کرده بود. امیدوارم برگردد و دوباره شرایط را برای رفتن به المپکی مهیا کند. آقای خاکپور از زمانی که به تیم‌ملی آمد همه چیز متحول شد وگرنه زمان آقای وینگادا اصلا تیم‌ملی ای وجود نداشت، خاکپور باید باشد تا ما بتوانیم به المپیک راه پیدا کنیم. با وجود او رسیدن به المپیک دور از دسترس نیست. در زمان آقای وینگادا ما از ویتنام ۳ گل دریافت کرده و مقابل تاجیکستان با خوردن ۴ گل بازی را واگذار کردیم ولی از زمانی که آقای خاکپور آمد از ۲۲ بازی که به میدان رفتیم، ۲۰ بازی را بردیم. ما از مسوولان انتظار زیادی نداریم اصلا نمی‌ خواهیم به ما پاداش بدهند، تنها چیزی که می‌ خواهیم این است که آقای خاکپور برگردد و دوباره تیم انگیزه بگیرد. اگر او برگردد دیگر هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

نقی زاده در پایان افزود: امیدوارم که بتوانیم با فرهاد کاظمی که یکی از بهترین مربیان لیگ ماست، نتایج خوبی بگیریم که مطمئنم با وجود ایشان به زودی چنین اتفاقی می‌ افتد و خیلی چیزها تغییر می‌ کند.