پس از تساوی برابر یوونتوس/ مانچینی: از عملکرد مردانم رضایت دارم

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا پس از تساوی بدون گل تیمش برابر یوونتوس گفت: بد نبود، در مجموع از مردانم راضی هستم. به گزارش مازند اسپرت ؛ روبرتو مانچینی سرمربی اینترمیلان در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر یوونتوس گفت: تمام تلاش خود را کردیم، دفاع بخشی از فوتبال است و انتقاد برخی از […]

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا پس از تساوی بدون گل تیمش برابر یوونتوس گفت: بد نبود، در مجموع از مردانم راضی هستم.

خبرگزاری فارس: مانچینی: از عملکرد مردانم رضایت دارم

به گزارش مازند اسپرت ؛ روبرتو مانچینی سرمربی اینترمیلان در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر یوونتوس گفت: تمام تلاش خود را کردیم، دفاع بخشی از فوتبال است و انتقاد برخی از خبرنگاران بابت بازی تدافعی را قبول ندارم، اینترمیلان منطقی بازی کرد و کنترل میانه میدان را بیش از حریف در اختیار داشت.

وی ادامه داد: در این بازی هم از سیستم ۱-۳-۲-۴ استفاده کردیم. همان سیستمی که در نیمه دوم دیدار مقابل ‏سمپدوریا نیز از آن استفاده کرده بودیم. در مجموع از عملکردمان راضی هستم و از نوع بازی مردانم در این بازی سخت، رضایت دارم.

دو تیم اینترمیلان و یوونتوس به تساوی بدون گل رضایت دادند، تساوی برای دو تیم خاصیتی نداشت و باعث نشد تا جایگاه‌ آنها در جدول تغییر کند. در جدول سری A اینتر با ۱۷ امتیاز در مکان سوم باقی ماند و یوونتوس از مکان چهاردهم تکان نخورد.