اسلوونی شگفتی را تکمیل نکرد/ خروس‌ها بربام قاره سبز

تیم ملی والیبال اسلوونی در فینال رقابت‌های قهرمانی اروپا مغلوب فرانسه شد تا نتواند شگفتی‌ خود در این دوره از مسابقات را تکمیل کند. به گزارش مازند اسپرت ؛ دشیدار پایانی مسابقات والیبال قهرمانی اروپا ۲۰۱۵ شب گذشته بین تیم‌های فرانسه و اسلوونی برگزار شد که این دیدار با پیروزی فرانسوی‌ها خاتمه پیدا کرد تا […]

تیم ملی والیبال اسلوونی در فینال رقابت‌های قهرمانی اروپا مغلوب فرانسه شد تا نتواند شگفتی‌ خود در این دوره از مسابقات را تکمیل کند.

خبرگزاری فارس: اسلوونی شگفتی را تکمیل نکرد/ خروس‌ها بربام قاره سبز

به گزارش مازند اسپرت ؛ دشیدار پایانی مسابقات والیبال قهرمانی اروپا ۲۰۱۵ شب گذشته بین تیم‌های فرانسه و اسلوونی برگزار شد که این دیدار با پیروزی فرانسوی‌ها خاتمه پیدا کرد تا شاگردان لوران تیلی بر بام قاره سبز بایستند.

در این مسابقه فرانسوی‌ها در ۳ ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۹ بر ۲۷  و ۲۹ بر ۲۷  مقابل اسلوونی به پیروزی رسیدند تا مانع تداوم شگفتی‌سازی اسلوونی شوند و هم دومین عنوان قهرمانی خود در سال جاری را کسب کنند. فرانسوی‌ها امسال موفق شده بودند عنوان قهرمانی لیگ جهانی را هم به خود اختصاص دهند.

همچنین در دیدار رده‌بندی هم که بین تیم‌های ملی والیبال ایتالیا و بلغارستان برگزار شد، شاگردان بلنجینی توانستند حریف خود را شکست داده و روی سکوی سوم قرار بگیرند. دیدار این دو تیم در شهر صوفیه انجام که در پایان لاجوردی‌پوشان با حساب ۳ بر یک و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰ ،۲۵ بر ۱۴، ۲۳ بر ۲۵ و  25 بر ۲۰  موفق شدند بلغارستان را از پیش‌رو بردارند.

ایتالیایی‌ها پیش از این و در مسابقات جام‌جهانی با کسب عنوان دومی، جواز حضور در مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو را به دست آورده بودند.