جعفری رای اعتماد مجمع را نگرفت / انتخاب سرپرست تا برگزاری مجمع انتخاباتی !

روز شنبه ۱۳ بهمن به درخواست اعضا، مجمع فوق العاده هیات بوکس مازندران در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،با حضور حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران، کسری منوچهری معاونت توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و همه اعضا، مجمع فوق العاده هیات بوکس مازندران برگزار شد.
در ابتدای این مجمع حافظ جعفری رئیس سابق هیات بوکس، به دفاع از عملکرد خود پرداخت و نماینده مخالفان نیز دلایل خود را برای درخواست مجمع فوق العاده برشمرد.
سپس رئیس فدراسیون بوکس بعنوان رئیس این مجمع، حکم به آغاز رای گیری برای کسب رای اعتماد مجدد صادر کرد و پس از رای گیری تکمیلی، جعفری ۷ رای از ۱۸ رای اعضاء را بدست آورد که به معنای عدم اعتماد مجمع فوق العاده به جعفری بود.
بنابراین به درخواست رئیس فدراسیون، حبیب حسین زادگان باید تا برگزاری مجمع انتخاباتی، برای هیات بوکس سرپرست انتخاب نماید.
حسین ثوری رئیس فدراسیون در پایان ضمن تشکر از زحمات حافظ جعفری رئیس سابق هیات بوکس مازندران، این استان را همواره یکی از منابع مهم در تامین ورزشکاران خوب رشته بوکس کشور دانست و افزود؛ نام آوران بزرگی در بوکس کشور از این استان پرورش یافتند که نشان می دهد ظرفیت های این استان در ورزش بالاست.
وی از دست اندرکاران بوکس استان خواست با توجه باینکه سال آینده سال مهمی برای بوکس کشور محسوب می شود تلاش های خود را در جهت آمادگی بیش از پیش ورزشکاران این رشته بکار بندند.