انریکه: محرومیت ۶ ساله نیمار مضحک است

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری عصر روز گذشته خود گفت: دیگر طاقت ندارم، به صورت علنی در حال تخریب ما هستند. به گزارش مازند اسپرت ، لوئیس انریکه سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا گفت: متاسفانه از هر راهی که بتوانند در حال تخریب بارسلونا هستند، محرومیت ۶ ساله نیمار واقعا مضحک است. ادعای […]

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری عصر روز گذشته خود گفت: دیگر طاقت ندارم، به صورت علنی در حال تخریب ما هستند.

خبرگزاری فارس: انریکه: محرومیت ۶ ساله نیمار مضحک است

به گزارش مازند اسپرت ، لوئیس انریکه سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا گفت: متاسفانه از هر راهی که بتوانند در حال تخریب بارسلونا هستند، محرومیت ۶ ساله نیمار واقعا مضحک است. ادعای باشگاه سانتوس معنا ندارد و از وکلای باشگاه نیز در این باره سوال کرده‌ام. هیچ مبنای حقوقی در ادعای باشگاه سانتوس وجود ندارد و این باشگاه به راحتی به خودش اجازه می‌دهد به بازیکن من تهمت بزند.

وی افزود: محرومیت ۶ ساله مضحک است، به هر حال اگر هم کسی جرمی مرتکب شده است باید حکم خود را از مرجع قانونی دیافت کند نه این که خود شاکی حکم دهد و رسانه‌ها نیز آن را منتشر کنند و در نهایت هم دادگاه همان محکومیت را به رسمیت بشناسد. این موضوع درباره پرونده بارسلونا هم رخ داد و دادگاه همان حکمی را داد که از چند ماه قبل در رسانه‌ها منتشر شده بود.

امیدوارم نیمار با حکمی ناعادلانه مواجه نشود و ماجرای پولشویی پدرش را به او نسبت ندهند.