در مورد نوشاد نگرانی نداریم/ اجازه نمی‌دهیم بازیکنان سرباز در یک تیم باشند

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز گفت: در مورد وضعیت نوشاد عالمیان هیچ گونه نگرانی نداریم و او یکی از سهمیه های المپیکی ما خواهد بود.   به گزارش مازند اسپرت ؛ احمد سعادتمند در گفت‌وگويي در مورد وضعیت بازیکنان سرباز تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در لیگ برتر اظهار داشت: پیش از سفر […]

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز گفت: در مورد وضعیت نوشاد عالمیان هیچ گونه نگرانی نداریم و او یکی از سهمیه های المپیکی ما خواهد بود.

خبرگزاری فارس: در مورد نوشاد نگرانی نداریم/ اجازه نمی‌دهیم بازیکنان سرباز در یک تیم باشند

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ احمد سعادتمند در گفت‌وگويي در مورد وضعیت بازیکنان سرباز تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در لیگ برتر اظهار داشت: پیش از سفر سردار باران چشمه به خارج در مورد کلیات حضور این بازیکنان در تیم‌های لیگ برتری صحبت کردیم و منتظر بازگشت او هستیم تا در مورد جزئیات نیز به توافق برسیم. طبق آیین نامه هر تیم می‌تواند دو بازیکن ملی داشته باشد.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود تیم نیروهای مسلح به دنبال این است که هر سه بازیکن سرباز را بگیرد و یکی از آنها را به تیم های دیگر بفروشد، عنوان کرد: موافق این کار نیستیم و اجازه نمی‌دهیم. اگر قرار باشد این اتفاق بیفتد لیگ را فعلا برگزار نمی‌کنیم. البته در مورد این موضوع با سجادی، معاون وزیر نیز صحبت کرده‌ایم.

سرپریت فدراسیون تنیس روی میز در مورد اعلام رنکینگ‌جهانی و سقوط نوشاد عالمیان و نگرانی‌ها در مورد وی برای کسب سهمیه المپیک عنوان کرد: از این بابت نگرانی نداریم. در حالی که خیلی می‌گویند نوشاد تمام شده است، ما اصلا به این موضوع اعتقاد نداریم. او. یک مقدار از لحاظ روحی و روانی خوب نیست و همه باید کمک کنیم که بهتر شود. مطمئن باشدی او یکی از سهمیه های قطعی ایران در المپیک ریو خواهد بود.

سعادتمند با اشاره به برنامه‌های تیم ملی عنوان کرد: در مجموع برای بانوان ۴ مسابقه و برای مردان ۵ مسابقه در نظر گرفته‌ایم. مسابقات جایزه بزرگ را با حضور بازیکنان کره‌شمالی در اصفهان و تهران برگزار می‌کنیم و پس از آن مسابقات دسته برتر و انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد. طبق برنامه ریزی صورت گرفته، نخستین اعزام برون مرزی ما آذرماه به فنلاند خواهد بود.

وی همانند گذشته برگزاری انتخابات فدراسیون را منوط به تصمیم مسئولان وزارت ورزش دانست.