یزدانی : در این سال‌ها استعدادهای خوبی را در ورزش‌های ساحلی کشف کرده‌ایم

یزدانی گفت : با توجه به ظرفیت‌های آبی و ساحلی شهرستان بابلسر، استفاده از این موهبت الهی به بهترین شکل در جهت ایجاد شور و نشاط در جامعه امری شایسته است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،شهروز یزدانی مسئول برگزاری دومین المپیاد ورزشهای آبی و ساحلی گفت: با توجه به ظرفیت‌های آبی و ساحلی شهرستان بابلسر، استفاده از این موهبت الهی به بهترین شکل در جهت ایجاد شور و نشاط در جامعه امری شایسته است.

یزدانی در ادامه بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان بابلسر و قرارگیری آن در نوار ساحلی باید از این موقعیت و موهبت الهی به بهترین شکل بهره برد و ورزش‌های ساحلی یکی از این بهره‌وری‌ها به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه در سالیان گذشته بابلسر میزبانی مسابقات ساحلی را عهده‌دار بوده است و طی این سال‌ها استعدادهای خوبی را در ورزش‌های ساحلی کشف کرده‌ایم، ادامه داد: امسال نیز دومین المپیاد ورزش‌های آبی و ساحلی با گسترش رشته‌ها در ساحل بابلسر برگزار می‌شود.

یزدانی اضافه کرد: دومین دوره المپیاد ورزش‌های آبی و ساحلی در رشته های … برگزار می‌شود.
یزدانی در پایان با اشاره به اینکه دومین دوره المپیاد ورزش‌های آبی و ساحلی اواخر مردادماه در نوار ساحلی بابلسر برگزار می‌شود، گفت: از مسئولین شهرستانی و استانی انتظار داریم حمایت های لازم را انجام دهند.

در اولین دوره این مسابقات ۲۰ رشته ورزشی در ساحل هوا و دریا به رقابت پرداختند و ۶۴۹ ورزشکار در آن المپیاد حضور داشتند امسال با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و پیش بینی های صورت گرفته و با هماهنگی اداره ورزش و جوانان بابلسر ۲۵ تا ۳۰ رشته ورزشی در این المپیاد حضور خواهند داشت که باید شرایط را برای میزبانی ۲۵۰۰ ورزشکار آماده کنیم.

وی گفت هزینه پیش بینی شده برای این دور از مسابقات ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان بوده که باید از بخش خصوصی با توصیه نهادهای دولتی تامین گردد و ضمانت های لازم جهت بازخورد تبلیغاتی اسپانسر بر عهده ستاد برگزاری می باشد.

وی در ادامه گفت در صورت برگزاری این المپیاد قطعاً بابلسر عنوان پایگاه ثابت ورزش های ساحلی در کشور لقب خواهد گرفت و در سالهای آتی می تواند با جزیره کیش از این حیث همسنگی کند.