خداحافظی ای که سه روز هم دوام نداشت ! بهادر برگشت

اما مصدومیت های کهنه اجازه تمرین پرفشار را نمی داد. حالا این وزنه بردار در ۲۶ سالگی به مربیگری روی آورده و اعلام خداحافظی از تخته وزنه برداری کرده تا همیشه در حسرت مدال طلا و حضور در المپیک بماند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تصادف شدیدش اوج بدشانسی استعداد ناب وزنه برداری ایران بود که باعث شد دیگر نتواند مثل قبل به تخته بازگردد. در ۲ سال اخیر بهادر مولایی بارها برای بازگشت به دوران اوج تلاش کرد؛ اما مصدومیت های کهنه اجازه تمرین پرفشار را نمی داد. حالا این وزنه بردار در ۲۶ سالگی به مربیگری روی آورده و اعلام خداحافظی از تخته وزنه برداری کرده تا همیشه در حسرت مدال طلا و حضور در المپیک بماند.

بهادر مولایی در خصوص این تصمیمش اظهار داشت :خداحافظی ام تا حدودی به دلیل تصادف شدیدی که داشتم بود.

وی ادامه داد: با تمام مشکلات بدنی و دردی که داشتم تمرینات را شروع کرده بودم ولی مرتب از سوی برخی از افراد حمایت هایی که باید میشدم نمی شدم و همش به بن بست می رسیدم.

مولایی ضمن انتقاد از مسئولین ورزشی شهر و استانش افزود: متلک های زیادی شنیدم و حرف های درآور زیادی را تحمل کردم تا اینکه تصمیم گرفتم خداحافظی کنم.

این ورزشکار مازندرانی با اعلام اینکه هیچ مشکلی با فدراسیون نداشته ام ، بیان کرد: اوایل مشکلم با فدراسیون بود اما الان با فدراسیون هیچ مشکلی ندارم و آنها  هم با بنده هیچ مشکلی ندارند و اتفاقا همه جوره بنده را حمایت کردند.

مولایی ادامه داد: فدراسیون به بنده اعتماد داشته و بنده را مربی تیم ملی نوجوانان کردند و با هم صحبت هایی کرده بودیم و احتمالش هم بود که مجدد تمرینات تیم ملی نوجوانان را از سر بگیریم.

قهرمان مازندرانی وزنه برداری ایران بیان داشت: فدراسیون از من حمایت می کند ولی من از شهر و استان خودم انتظارهایی داشتم .از روز اول تا به الان از آنها هیچگونه حمایتی ندیدم و همین امر باعث دلسردی من شده است.

وی افزود: در بابلسر فقط دو عزیز بنده را حمایت کردند یکی از این عزیزان حاج آقا قلی پور امام جمعه ورزش دوست بابلسر بود و دیگری مهندس اسد فرماندار کنونی بابلسر بود که بنده را حمایت کردند و پشت من بودند و حتی از بابلسر تا تهران هم آمدند با آقای مردادی جهت پیگیری کارهای بنده صحبت کردند ولی دیگر از کسی هیچ حمایتی نشدم .

قابل ذکر است؛ در حالی که بیش از سه روز از خداحافظی بهادر مولایی میگذرد، شب گذشته این ورزشکار مازندرانی با انتشار پستی در صفحه شخصی اش در شبکه اینستاگرام از بازگشتش خبر داد و این بدین معنی است که بهادر مولایی از خداحافظی منصرف شده است.