اداره ورزش و جوانان نقشی در موفقیت های اخیر والیبال رامسر ندارد/ اگر گلدشتی نبود،کارمان بسیار آسان تر بود

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی میلاد نور رامسر گفت: در موفقیت های اخیر والیبال رامسر اداره ورزش و جوانان هیچ نقشی ندارد و اگر کار شکنی ها نبود خیلی راحت تر می توانستیم نتیجه گیری کنیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بهرام گلعلی پور در گفتگویی اختصاصی اظهار داشت: امسال برای اولین بار مسابقات دستجات آزاد والیبال ساحلی شهرستان رامسر را برگزار کردیم و تیم بانوان رامسر با زوج زهرا کاظمی نژاد و یاسمن سنایی در رقابت های گیلان و مازندران مقام اول را کسب کردند و تیم نوجوانان رامسر نیز مقام سوم قهرمانی مازندران را بدست آوردند.

وی ادامه داد: به همت دکتر جلیل عصائیان مدیریت باشگاه اوج رامسر در اولین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی کشور شرکت و مقام سوم رقابت ها را کسب کردیم و کل کادر تیم اوج نیز به خدمت تیم ملی درآمدند.

رئیس کمیته والیبال ساحلی شهرستان رامسر افزود: آرش رامسری با حفظ سمت سرمربیگری تیم ملی امید، مربی تیم ملی بزرگسالان و عباس پورعسگری و آرش وکیلی نیز عضو تیم ملی شدند.

گلعلی پور‌ اذعان داشت: در والیبال سالنی به همت آقای محتشم امیری از افراد رامسری، دلسوزی و عاشق والیبال که آمدند و بدون هیچ چشم داشت و بازگشت سرمایه ای در رده بانوان و آقایان تیمداری نمودیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی میلاد نور رامسر گفت: تیم والیبال بانوان برای اولین بار در تاریخ ورزش رامسر تشکیل و توانست با کسب رده چهارم لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور به لیگ برتر راه پیدا کند.

وی اظهار داشت: تیم مردان میلاد نور رامسر نیز با هدایت اسفندیار جمالی و سرپرستی علیرضا نوروزشمسی و محمود صالحی تشکیل شد که این افراد حتی یک روز این تیم را تنها نگذاشتند و تمام وقت و زندگی شان را در ۶ ماهه اخیر وقف تیم کردند.

گلعلی پور گفت: تیمی که روز اول هیچکس فکرش را نمی ‌کرد که به این درجه از هماهنگی برسد ولی به همت آقای جمالی این اتفاق افتاد و هر دو تیم آقایان و بانوان به لیگ برتر و لیگ یک راه یافتند.

وی‌ ادامه داد: با کمال تاسف در این موفقیت ها هیچ نقشی اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر نداشت و اگر کار شکنی ها نبود خیلی راحت تر می توانستیم نتیجه گیری کنیم.

گلعلی پور افزود: هیچ گونه تماس تلفنی یا پیام تبریک ساده از سوی اداره ورزش و جوانان نداشتیم و شخص رئیس این اداره نیز بلکه این کار را نکرد، بارها مقابل مجموعه ما سنگ اندازی کردند و در مجالس و محافل خصوصی نیز این تیم را ناکارآمد خواندند و گفته بودند شرط می‌ بندم که این تیم سال بعد منحل می شود و سودی برای رامسر ندارد.

وی با بیان اینکه اگر ما اداره ورزش و شخص رئیس اداره را نداشتیم، خیلی راحت تر، در فضایی آرام و محیطی با نشاط می توانستیم این نتایج عالی را کسب کنیم، افزود: از علی محتشم امیری مالک، اسفندیار جمالی سرمربی، نورشمسی و صالحی سرپرست، دکتر نعمت الهی مدیر، دکتر زهرا کاظمی نژاد سرمربی، هنگامه استادی سرپرست بانوان و محمدرضا جنت قربانی روابط باشگاه میلاد نور رامسر کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی گفت: انشالله سال آینده با برنامه ریزی مناسب بتوانیم در محیطی شاد و آرام، نماینده‌ شایسته ای برای استان و بالاخص غرب مازندران و شرق گیلان و مرد خوب و شریف رامسر در سطوح بالای والیبال کشور باشیم.

بهرام گلعلی پور قهرمانی تیم والیبال میلاد نور رامسر در لیگ دسته دوم والیبال مردان کشور را یک عیدی به رامسری ها دانست و گفت: تمام تلاش مجموعه ما بازگرداندن نام رامسر در عرصه اول والیبال کشور می باشد و لذا در تیم میلاد نور رامسر ۱۳ جوان آینده دار رامسری حضور دارند که در آینده صحبت های زیادی از آن‌ ها خواهیم شنید.

وی در پایان اظهار داشت: سال آینده ما در لیگ دسته یک والیبال مردان و لیگ برتر بانوان حضور داریم که فوق العاده این رقابت ها حساس می باشد و ما نیز در رامسر میزبان تیم های مختلف خواهیم بود و به توجه و کمک مدیران شهری نیاز داریم.

نویسنده : محمدرضا جنت قربانی