درواکنش به اعتراض نحوه بلیت فروشی/خلردی :تمامی بلیت فروشی ها به باشگاه نساجی تعلق می گیرد

نایب رئیس هیات فوتبال استان مازندران در واکنش به کلیپ ارائه شده در یکی از برنامه های تلویزیونی در خصوص بیلت فروشی ها در استان مازندران که توسط بعضی از هواداران نساجی مازندران به اشتراک گذاشته بود گفت : تمامی پول بلیت های استادیوم شهید وطنی مستقیما به باشگاه نساجی پرداخت می شود. به گزارش […]

hadiiنایب رئیس هیات فوتبال استان مازندران در واکنش به کلیپ ارائه شده در یکی از برنامه های تلویزیونی در خصوص بیلت فروشی ها در استان مازندران که توسط بعضی از هواداران نساجی مازندران به اشتراک گذاشته بود گفت : تمامی پول بلیت های استادیوم شهید وطنی مستقیما به باشگاه نساجی پرداخت می شود.

به گزارش مازند اسپرت؛هادی خلردی نایب رئیس هیات فوتبال استان مازندران در گفتگویی با واحد روابط عمومی،در خصوص کلیپی که توسط بعضی از هواداران نساجی گرفته شد و در یکی از برنامه های تلویزیونی پخش شد واکنش نشان داد و اظهار داشت :چون در قائمشهر کمکی از سوی مالک باشگاه نساجی به این تیم نمی شود ،مانده وجهی که از محل بلیت فروشی استادیوم شهید وطنی قائمشهر دریافت میشود ، برای برطرف کردن بخشی از هزینه های این تیم پرطرفدار ، به باشگاه نساجی پرداخت می شود .

وی همچنین ادامه داد :در بابل هم با توافقی که با سرپرست تیم انجام داده ایم و امضایی که طرفین به ثبت رساندند ، بلیت از سه هزار تومان به چهار هزار تومان افزایش پیدا کرد و در خصوص تیم خونه به خونه نیز به مانند باشگاه نساجی همان موضوعات صدق میکند .

نایب رئیس هیات فوتبال استان مازندران در خصوص پول دریافتی از بلیت فروشی توضیحاتی داد و گفت: پس از کسر هزینه هایی که مرتبط با برگزاری مسابقات است به مانند بلیت فروش ، کارگران ، آمبولانس و پزشک و عوامل دیگری که برای برگزاری مسابقات فعالیت میکنند ، پول مانده را به حساب فدراسیون ،هیات شهرستان و استان و به حساب خود باشگاه واریز میکنیم .

وی استاندارد نبودن ورزشگاه ها را دلایل کم فروخته شدن بلیت ها در مسابقات عنوان کرد و افزود :فروش چهار یا دو هزار بلیت دردی از کسی دوا نمیکند ، نمونه اش در جام حذفی در بابل ، حداقل چهار هزار تماشاگر در ورزشگاه داشته ایم که فقط هزار و هشتصد عدد بیلت فروخته شد .چون زمین بابل استاندارد های کلی ورود و خروج تماشاگران را ندارد ، هواداران از هر طریقی وارد ورزشگاه می شوند و بدون خرید بلیت در ورزشگاه حضور پیدا می کنند.

این مسئول با اعلام اینکه هواداران دنبال حاشیه سازی نباشند و بدون اطلاع دقیق از موضوع اقدام به اشتراک فیلم ها نکنند ،عنوان کرد : برای باشگاه نساجی تا به حال هر مقدار بلیت فروخته شده بعد از کسر هزینه هایی که مرتبط با برگزاری مسابقات است مابقی مستقیما به باشگاه نساجی تعلق میگیرد و هر چقدر هم مبلغ بلیت ها باشد در جهت کمک به باشگاه نساجی می باشد .

خلردی در پایان ضمن رضایت از وضعیت دو تیم نساجی و خونه به خونه مازندران خاطر نشان کرد : با شرایط فعلی امیدوار هستیم که با حمایت همه جانبه هواداران پرشو و متعصب مازندرانی مخصوصا قائمشهری های عزیز و بابلی های دوست داشتنی رفته رفته شرایط برای صعود این دو نماینده خوب مان فراهم شود و در پایان فصل نمایندگان مان به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کنند .