نوروزی: هدف ما کسب جام است/ امیدوارم بازیکنان جدید زودتر به اردو بیایند

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در فصل جدید فوتبال ایران هدف پرسپولیس کسب جام قهرمانی است. به گزارش مازنداسپرت هادی نوروزی  در مورد اردوی سرخ‌پوشان در ترکیه گفت: اردوی خیلی خوبی را پشت سر می‌گذاریم. تمرینات پرفشاری را انجام می‌دهیم و بازیکنان خیلی خوب و عالی کارشان را دنبال می‌کنند. سه بازی تدارکاتی داریم و […]

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در فصل جدید فوتبال ایران هدف پرسپولیس کسب جام قهرمانی است.

به گزارش مازنداسپرت هادی نوروزی  در مورد اردوی سرخ‌پوشان در ترکیه گفت: اردوی خیلی خوبی را پشت سر می‌گذاریم. تمرینات پرفشاری را انجام می‌دهیم و بازیکنان خیلی خوب و عالی کارشان را دنبال می‌کنند. سه بازی تدارکاتی داریم و این مسئله به ما کمک می‌کند تا به آمادگی کامل برسیم.

وی در مورد اینکه برانکو ایوانکوویچ از شرایط اردوی پرسپولیس رضایت دارد، تصریح کرد: تمرینات بسیار پرفشار اما شادابی را پشت سر می‌گذاریم. بازیکنان از این مسئله راضی هستند امیدوارم چند بازیکن جدیدی که قرار است به تیم بپیوندند هر چه زودتر در تمرینات حاضر شوند تا آماده شرکت در مسابقات شویم.

مهاجم پرسپولیس در مورد مصاحبه سرمربی سرخ‌پوشان با شبکه ترکیه‌ای که اعلام کرده پرسپولیس فقط قهرمانی می‌خواهد گفت: ان‌شاءالله این اتفاق می‌افتد هدف ما کسب قهرمانی و هواداران هم فقط جام می‌‌خواهند. باید از همین حالا استارت قهرمانی را بزنیم.

نوروزی در مورد دیدار اول پرسپولیس مقابل پدیده گفت: ان‌شاءالله بتوانیم در این مسابقه موفق شویم. بازی اول همیشه حساسیت زیادی دارد و امیدوارم از همین بازی اول بتوانیم به موفقیت برسیم. مسابقه ما مقابل پدیده در ورزشگاه پدیده آغاز می‌شود و امیدوارم با حضور هواداران موفق شویم./ فارس