وقتی داوران و مربیان زیر نور استادیوم پیر مازندران به رقابت پرداختند + عکس

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در ادامه جستجو در تصاویر قدیمی ورزش مازندران اینبار به سراغ استادیوم پیر مرکز استان رفتیم و با تصویر ارسالی یکی از پیشکسوتان عزیزمان ، دیدار تیم های پیشکسوتان نصرت ساری و منتخب داوران و مربیان ساری برای شما قرار داده ایم. این دیدار در سال ۱۳۷۳ و در زیر […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در ادامه جستجو در تصاویر قدیمی ورزش مازندران اینبار به سراغ استادیوم پیر مرکز استان رفتیم و با تصویر ارسالی یکی از پیشکسوتان عزیزمان ، دیدار تیم های پیشکسوتان نصرت ساری و منتخب داوران و مربیان ساری برای شما قرار داده ایم.
این دیدار در سال ۱۳۷۳ و در زیر نور استادیوم شهید متقی شهرستان ساری و برای یادبود شادروان نصرت جوادزاده بازیکن اسبق شهر ساری برگزار شد.

در این تصویر از چهره های شاخص نفرات بالا حسن مریخی غلامرضامتولی و صادق خیرخواه را می توان نام برد و در افراد نشته پایین ازراست رضارضایی ،فلاحتی ،بهروش، هادی خلردی ،ناصردلخواه ،حمیدرسولی ،سعیدشمشمانی ،حسین هاشمپور، رحمت مهمانچی، اسماعیل پورحسن ،حجت سفیدرو و محمد علیزاده حضور داشتند که قضاوت این دیدار بر عهده حسن حسن زاده بود .

*********

*** پایگاه خبری تحلیلی مازند اسپرت (مازند ورزش)،قصد دارد هر هفته در بخش قدیم نگار تصویری از قدیمی ترین فعالیت و خاطره ورزشی ها را به تصویر بکشد و برای همین امر،آماده دریافت تصاویر قدیمی از تمامی رشته های ورزشی است که با ذکر توضیحات بر روی خروجی سایت قرار دهد . عزیزانی که تمایل دارند تصاویر قدیمی آنها روی خروجی این پایگاه خبری قرار گیرد تصاویر خود را از طریق موارد زیر برای ما ارسال کنند تا با ذکر نام بر روی خروجی سایت قرار گیرد.

ایمیل :

mazandSport@yahoo.com

شماره تلگرام :

۰۹۳۷۵۹۱۹۱۷۱