هفته پایانی لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور/ خونه به خونه بابل و ذوب آهن اصفهان

تیم فوتبال امید خونه به خونه مازندران در یک بازی زیبا قهرمان لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور را در هم کوبید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور تیم امید خونه به خونه در زمین ورزشی شهید باباگلی بابل موفق شد ذوب آهن اصفهان، قهرمان زودهنگام مسابقات را با نتیجه پرگل ۴ بر صفر شکست دهد.

سعید کریمی (دو گل)، سینا قنبرپور و رضا آقابابایی گلزنان امید خونه به خونه در این دیدار بودند.

خونه به خونه ای ها که با بی برنامگی کمیته مسابقات سازمان لیگ قهرمانی این فصل را از دست داده بودند در نیمه اول این دیدار با توپ پر وارد میدان شدند و موفق شدند نماینده فوتبال اصفهان را با سه گل غافلگیر کنند.

ذوب آهنی‌ها در نیمه دوم برای جبران گل خورده وارد زمین شدند و اتفاقاً به یک پنالتی نیز دست یافتند که توسط رضا منصوری دفع شد.

در دقایق پایانی بازی نیز این رضا آقابابایی بود که با به ثمر رساندن گل چهارم تیر خلاص را بر پیکره ذوب‌آهن اصفهان وارد کرده تا آنها جشن قهرمانی شان را با یک شکست سنگین برگزار کنند.

گفتنی است، در دیگر دیدار این هفته تیم فولاد خوزستان مقابل تیم سقوط کرده ملی حفاری اهواز به برتری یک بر صفر دست یافت تا عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه، تیم امید خونه به خونه مازندران قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها نیز به مقام سوم لیگ برتر فوتبال امید های کشور دست یافت. این تیم هفته گذشته در حالی مقابل ملی حفاری اهواز تن به شکست داد که این تیم اهوازی تا یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها بازی عقب افتاده اش مقابل تراکتورسازی تبریز برگزار نشده بود تا این برنامه ریزی غلط سازمان کمیته مسابقات سازمان لیگ به ضرر تیم خونه به خونه تمام شود