حمایت از کمپین «نه به چهارشنبه سوزی» توسط اعضای رسانه ورزش مازندران + عکس

اعضای تیم رسانه ورزشی مازندران با پیوستن به کمپین نه به چهارشنبه سوزی مخالفت خود را از برگزاری آتش سوزی و چهارسوزی در بین مردم و اهالی مازندران و کشور نشان دادند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،آمارهای اقتصادی نشان می‌دهد که پویش‌های مردمی موثر افتاده و ایرانی‌ها امسال تصمیم جدی‌تری برای تحریم ترقه و مواد آتش‌زا گرفته‌اند.

این موضوع در شرایطی رخ می‌دهد که هر چهارشنبه‌سوری، مواد آتش‌زا هزینه سنگینی به اقتصاد ملی وارد می‌کند و اگر فرض کنیم ٢٣‌میلیون و ٨٠٠‌هزار خانوار ایرانی به‌طور متوسط ١٥‌هزار تومان صرف خرید مواد آتش‌زا کنند، رقمی معادل ٣٥٧‌میلیارد تومان یک‌شبه دود می‌شود و به هوا می‌رود. عددی که معادل پایه حقوق ٤٣٩‌هزار و ٦٥٥ کارگر است. جالب است که بدانید خانواده‌های ایرانی غالب این پول کلان را به جیب هندی‌ها و چینی‌ها می‌ریزند و در وهله بعدی قاچاقچیان سودش را می‌برند. درنهایت زیان آن برای اقتصاد ملی می‌ماند و حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر جسمانی آن برای نیروهای مفید انسانی مانند آتش‌نشان‌ها و اعضای خانواده‌ها باقی می‌ماند.

اعضای تیم رسانه ورزشی مازندران که همیشه در اقدامات فرهنگی پیشگام هستند، اینبار در آستانه چهارشنبه آخر سال، با راه اندازی پویش #نه_به_چهارشنبه_سوزی در فضای مجازی، مخالفت خود را از برگزاری آتش سوزی و چهارسوزی های دردناک در بین مردم  اهالی مازندران و کشور نشان دادند.

اعضای تیم رسانه ورزش مازندران برای حمایت از این پویش، از تمامی مردم و ورزشی ها برای پیوستن به این کمپین دعوت کرده اند تا شاید بتوان قدمی تاثیر گذار برای از بین بردن این رسم تلخ در روز های پایانی سال برداشت.

 

اگر شما هم به این کمپین پیوستید (عکس) خود را برای ما ارسال کنید