بازگشت نساجی به جمع مدعیان صعود/برد بيرون از خانه بعد از ۱۸ هفته + جدول و عکس

تیم فوتبال نساجی با پیروزی برابر تیم بحران زده برق شیراز رسما به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر اضافه شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،شاگردان جواد نكونام تحت هدايت اين مربي به دومين برد متوالي دست پيدا كردند.
تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از گذشت ۱۸ هفته موفق شد در بیرون از خانه پیروز شود.
آخرین بازی که نساجی موفق شده بود حریف خود را در خارج از خانه شکست دهد در هفته نهم لیگ امسال مقابل مس کرمان بود اما امروز نکونام و تیمش بعد از ۱۸ هفته نتیجه بسیار خوبی کسب کرده و تیم برق جدید شیراز با هدایت رحمان رضایی را در خانه‌اش شکست دادند.

تیم فوتبال نساجی که در هفته های گذشته شرایط خوبی را تجربه کرده است، امروز با تک گل محمد عباس زاده در دقیقه ۳۲ موفق شد برق را شکست بدهد و برنده این بازی حساس شود، پیروزی که می تواند در راه لیگ برتری شدن این تیم بسیار کارگشا باشد. نساجی با این پیروزی ۴۷ امتیازی شد و تنها ۲ امتیاز تا فجرسپاسی رده دومی فاصله دارد هرچند که خونه به خونه می تواند با پیروزی برابر آلومینیوم اراک در بازی چهارشنبه این اختلاف امتیاز را بیشتر کند.

اما نکته عجیب رقابت های این فصل لیگ یک تیم برق نوین شیراز است، تیمی که در نیم فصل اول جزو تیم های بالای جدول بود اما در نیم فصل دوم فقط یک پیروزی کسب کرده و هفته به هفته در حال سقوط در جدول رده بندی است.

گفتنیست هدایت تیم برق شیراز بر عهده کادر فنی تمام مازندرانی است . رحمان رضایی سرمربی این تیم است و حمید فرزانه، ابراهیم تقی پور و عزت نوروزی رضایی را در این راه دشوار کمک می کنند.

ورزش سه