توضیح برانکو در مورد ناراحتی طارمی

برانکو ایوانکوویچ از اینکه مهدی طارمی بابت پنالتی دیدار برابر تراکتورسازی ناراحت شده توضیحات مجددی را ارائه داد.   به گزارش “مازنداسپرت“، برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش که بعد از ظهر امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شده اند در گفتگو با خبرنگار ما درباره دلیل انتخاب نکردن مهدی طارمی به عنوان پنالتی زن تیمش در برابر […]

برانکو ایوانکوویچ از اینکه مهدی طارمی بابت پنالتی دیدار برابر تراکتورسازی ناراحت شده توضیحات مجددی را ارائه داد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش که بعد از ظهر امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شده اند در گفتگو با خبرنگار ما درباره دلیل انتخاب نکردن مهدی طارمی به عنوان پنالتی زن تیمش در برابر تراکتورسازی گفت: مهدی پنالتی زن اول تیم من است. من می خواهم با ادامه این روند آقای گل لیگ شود و کاملا استحقاق آن را دارد. اما در آن صحنه تصمیم گرفتیم بنگستون با توجه به اینکه از نظر روحی آمادگی بهتری دارد و با توجه به جو ورزشگاه درگیر ماجرایی نیست و می تواند زننده این ضربه باشد.

وی ادامه داد: از قول من نوشته شده که به هیچ وجه به بازیکنی که رویش خطا اعلام شده پنالتی را نمی دهم که این درست نیست. البته این یک قانون نانوشته در تیم ماست که بازیکنی که رویش خطا اعلام شده ضربه را نزند اما هیچ حکمی در این مورد نیست و کما اینکه مهدی طارمی در بازی با سایپا بعد از گرفتن هر دو ضربه پنالتی شخصا آنها را زد.

 

منبع:ورزش۳