کاپلو: فوتبال کثیف اینتر قابل احترام است

فابیو کاپلو، سرمربی سابق یوونتوس و میلان، به تمجید از اینترمیلان پرداخت و گفت که ترجیح می‌دهد با فوتبالی کثیف پیروز شود تا اینکه با فوتبالی زیبا شکست بخورد.   به گزارش “مازنداسپرت“، اینتر در حال حاضر ۵ پیروزی پیاپی در سری آ کسب کرده و در صدر جدول قرار گرفته است. با این حال […]

فابیو کاپلو، سرمربی سابق یوونتوس و میلان، به تمجید از اینترمیلان پرداخت و گفت که ترجیح می‌دهد با فوتبالی کثیف پیروز شود تا اینکه با فوتبالی زیبا شکست بخورد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، اینتر در حال حاضر ۵ پیروزی پیاپی در سری آ کسب کرده و در صدر جدول قرار گرفته است. با این حال ۴ پیروزی اینتر با نتیجه ۱-۰ به دست آمده که این موضوع انتقادات زیادی از مانچینی به همراه داشته است. با این حال، کاپلو به تمجید از عملکرد مانچو و اینتر پرداخت و از سیستم آنها حمایت کرد.

او گفت:” این زیبایی فوتبال کثیف است. باید خاطرنشان کنم که میلان بین سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۶، چهار قهرمانی پیاپی کسب کرد. قهرمانی سال سوم با تعداد گل‌های محدود کسب شد. ما یک خط دفاع بی نظیر داشتیم که کمک زیادی در کسب نتایج می‌کرد. قبلا هم گفته ام که نتیجه ۱-۰، قابل احترام است. به نظرم مردم باید بیشتر فکر کنند تا اینکه نتیجه ۱-۰ را نتیجه ای خاکستری بدانند. این نتیجه ۳ حقیقت به همراه دارد: تیم پیروز شده، کلین شیت کرده و برای محافظت از گل، جنگیده . سطح تیم‌ها در طول سال‌های اخیر بالاتر رفته بنابراین کسب ۳ امتیاز سخت تر شده است.”

 

منبع:ورزش۳