فان‌خال: رونی در گلزنی بدشانس بوده است

لوئیس فان‌خال، سرمربی منچستریونایتد معتقد است که عدم موفقیت رونی در گلزنی، به خاطر بدشانسی این بازیکن بوده است.   به گزارش “مازنداسپرت“، .وین رونی از فروردین ماه سال گذشته در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده که این موضوع، نگرانی هواداران یونایتد را به همراه داشته است. با این حال، او در تیم ملی […]

لوئیس فان‌خال، سرمربی منچستریونایتد معتقد است که عدم موفقیت رونی در گلزنی، به خاطر بدشانسی این بازیکن بوده است.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، .وین رونی از فروردین ماه سال گذشته در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده که این موضوع، نگرانی هواداران یونایتد را به همراه داشته است. با این حال، او در تیم ملی و دیگر رقابت‌ها به همراه یونایتد خوش درخشیده و آمار خوبی به ثبت رسانده است.

فان خال در این رابطه گفت:” فکر نمی‌کنم این موضوع، مشکلی برای او، باشگاه یا من باشد بنابراین به نظرم او در لیگ برتر هم گلزنی خواهد کرد. از این موضوع مطمئن هستم. او تا به اینجای فصل ۴ گل برایمان زده ولی به عنوان بازیکن یا مربی، هیچگاه نمی‌توان دلیل عدم گلزنی را متوه شد. گل‌هایی که مقابل بروژ به ثمر رساند عالی بود ، مخصوصا گل اول که با یک فرار سریع و یک ضربه چیپ به ثمر رسید. ولی در لیگ، او کمی بدشانس بوده و برای مثال، بازی با نیوکاسل را به خاطر بیاورید که او گلزنی کرد و آفساید نبود ولی گل به اشتباه مردود شد. نمی‌توان داور را هدایت کرد. داور مستقل است.”

 

منبع:ورزش۳