پیش بازی ناپولی – یوونتوس

دو تیم ناپولی و یوونتوس، امشب در ورزشگاه سن پائولو شهر ناپل به مصاف یکدیگر خواهند رفت.   به گزارش “مازنداسپرت“، پس از توقف یووه مقابل فروزینون، آلگری برای کسب پیروزی در این دیدار به شدت تحت فشار است. ناپولی ناپولی با کسب ۶ امتیاز از ۵ بازی خود، در رده ی دوازدهم جدول قرار […]

دو تیم ناپولی و یوونتوس، امشب در ورزشگاه سن پائولو شهر ناپل به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، پس از توقف یووه مقابل فروزینون، آلگری برای کسب پیروزی در این دیدار به شدت تحت فشار است.

ناپولی

ناپولی با کسب ۶ امتیاز از ۵ بازی خود، در رده ی دوازدهم جدول قرار گرفته است. آنها در ۵ بازی اخیر خود، ۳ تساوی و ۲ پیروزی کسب کرده و در فرم خوبی قرار ندارند. در حقیقت، ناپولی روند بسیار پرفراز و نشیبی در بازی‌های اخیر خود طی کرده است. آنها مقابل امپولی و ساری متوقف شده اند ولی مقابل بروژ و لاتزیو موفق به زدن ۵ گل شده بودند. حال آنها باید به مصاف یوونتوسی بروند که نتایج نزدیکی در بازی‌های اخیر مقابلشان کسب کرده اند. در حقیقت، در ۵ بازی اخیر بین دو تیم، ۳ پیروزی برای یووه و ۲ پیروزی برای ناپولی به ثبت رسیده است.

یوونتوس

شاگردان ماسیمیانو آلگری، یکی از ضعیف ترین شروع‌های تاریخ یوونتوس را پشت سر می‌گذارند. در حقیقت،یووه از ۵ بازی خود، تنها ۵ امتیاز کسب کرده و تنها یک پیروزی در سری آ به دست آورده است. شاگردان آلگری با وجود کسب پیروزی مقابل سیتی، باز هم نتوانستند عملکرد خوبی در سری آ داشته باشند و هفته ی گذشته مقابل فروزینون، ۱-۱ متوقف شدند. یووه امدیوار است بازگشت مصدومینش پس از بازی‌های ملی، بتواند به کمک آنها بیاید و بیانکونری‌ها را از وضعیت فعلی بیرون بکشد. آلگری برای این دیدار، مارکیزیو، آساموا، خدیرا، کاسرس، لیشت‌اشتاینر و مانژوکیچ را در اختیار نخواهد داشت.

ترکیب احتمالی:


پیش بینی کاربران سایت Who Scored:

پرتکرار ترین نتیجه: پیروزی ۲-۱ یوونتوس
احتمال پیروزی ناپولی: ۳۵ درصد
احتمال پیروزی یوونتوس: ۴۲ درصد

منبع:ورزش۳