مراسم تجلیل از برترین های ورزش بابل در اسفند ۹۶ برگزار خواهد شد

حبیب امیر نیا رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل از برگزاری مراسم تجلیل در اسفند ۹۶ خبرداد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حبیب امیر نیا رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل در گتگویی با خبرنگار مازنداسپرت، از برگزاری مراسم تجلیل در اسفند ۹۶ خبرداد.

امیر نیا رئیس اداره ورزش و جوانان بیان کرد: اداره ورزش و جوانان قصد دارد در پایان سال ۱۳۹۶ از برترین ها، خیرین و هیاتهای پویای ورزش شهرستان بابل تجلیل کند.
امیر نیا درباره جزئیات این مراسم اینگونه عنوان کرد :در این مراسم برآن است تا از مدال آوران جهانی و آسیایی رده های سنی مختلف بانوان و آقایان در سال ۹۶ تجلیل شود، همچنین جهت ارج نهادن به نیت خیر ورزشیاران عزیز از این عزیزان نیز تقدیر و تشکر می شود که در سال ۹۶ حامی ورزش شهرستان بوده اند‌.
وی افزود : با توجه به بررسی های بعمل آمده براساس معیار و شاخص های از پیش که این شده توسط کارشناسان امر برترین هیاتهای شهرستان در این مراسم معرفی و از آنان تجلیل خواهد شد.
امیرنیا بیان داشت : این مراسم با میهمانان ویژه کشوری، استانی و شهرستانی در ۱۷ اسفند ۹۶ در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.
همچنین ایشان در ادامه بیان کردند :تاریخ ورزش شهرستان بابل داری ۸ ورزشکار المپیکی می باشد و یکی از اهداف این مراسم را می توان پیش به سوی دو رقمی کردن المپیکی های شهرستان نامید.

امیرنیا در پایان اهداف دیگر این مراسم را این چنین بیان نمود:
-تبین وضعیت ورزش شهرستان در سال ۹۶و ترسیم برنامه اداره برای سال ۹۷
-ایجاد انگیزه برای هیات های ورزشی جهت فعالیت پویاتر در سال ۱۳۹۷
-قدر شناسی از صفت پسندیده انفاق و گذشت خیرین همیشه یاور ورزش شهرستان
-تجلیل از قهرمانان که عاشقانه در جهت اهتزاز پرچم کشور عزیزمان در آوردگاه های جهانی و آسیایی تلاش کردند.
– ایجاد انگیزه برای ورزشکاران در جهت گام نهادن در رویدادهای المپیک ، جهانی و آسیایی