یک تیم مازندرانی نماینده ایران در IBERCUP پرتغال خواهد شد !؟

مدیر باشگاه سرخپوشان از حضور این تیم در مسابقات بین المللی جوانان در اروپا که با حضور تیم‌های بزرگ اروپا و جهان برگزار می شود خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مدیر باشگاه سرخپوشان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص حضور سرخپوشان در مسابقات بین المللی جوانان در اروپا اظهار داشت : مسابقات بین المللی جوانان در اروپا با حضور تیم‌های بزرگ اروپا و جهان هر ساله برگزار می شود که امسال تیم ما نماینده ایران در این رقابت ها خواهد بود.

وی افزود :این مسابقات از سطح بالایی برخوردار است و تیم های بزرگی چون گرمیو برزیل، اتلتیک مادرید و بارسلونا اسپانیا، وردربرمن آلمان، بلکبرن انگلستان، ختافه و مالاگا اسپانیا، مونشن گلادباخ آلمان، المپیک لیون، پورتو پرتغال، هانزارستوک آلمان، اسپورتینگ لیسبون پرتغال و چند تیم دیگر در این مسابقات حضور دارند .

خورشیدی همچنین بیان داشت : در این مسابقات تیم هایی از استرالیا، نیوزیلند، ژاپن و امریکا نیز حضور دارند که تیم سرخوشان تنها نماینده ایران از مازندران در این رقابت ها خواهد بود.

مدیرباشگاه سرخپوشان همچنین بیان داشت:از ایران قبل از این تنها آکادمی کیا توانسته بود در یکی ازمسابقات اروپایی شرکت کند که با حضور تیم ما در این مسابقات به عنوان دومین تیمی خواهیم بود که در مسابقات معتبر اروپایی شرکت خواهد کرد.

خورشیدی دلیل انتخاب تیم سرخپوشان از بین باشگاه های کل ایران در این مسابقات را پیگیری های خودش عنوان کرد و افزود : چندین سال بود که پیگیر حضور در این مسابقات بوده ایم و مکاتبات زیادی را از طریق رابطی که در اروپا حضور داشت انجام داده ایم تا در نهایت موفق شدیم با حمایت های مهندس بهروان و همچنین محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی موفق شدیم جواز حضور در این مسابقات را کسب کنیم.

وی در پایان در خصوص تاریخ دقیق آغاز این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات از ۲۷مارچ تا ۳۱ مارچ (۵فروردین تا ۱۱ فروردین) در لیسبون پرتغال برگزار خواهد شد.