از نشست های پی در پی تا برگزاری اولین و بزرگترین همایش ورزش همگانی در مرکز استان + تصاویر

تلاش های اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری در هر چه بهتر برگزار شدن امورات ورزش مرکز استان ستودنی است و دلیری رئیس اداره ورزش مرکز استان این روز ها بیش از هر کسی دیگر برای موفقیت ورزش مرکز استان تلاش می کند تا ساری در بین شهرهای دیگر استان پرچم داری کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این روز ها اداره ورزش شهر ساری حسابی سرش شلوغ است.آنقدر شلوغ که حتی فرصت سر خاروندن هم برای رئیسش وجود ندارد.با همت دلیری، مرکز استان میزبان اولین و بزرگترین همایش ورزش همگانی خواهد بود .اتفاقی که اگر بدرستی مدیریت شود شاید بزرگترین اتفاق چند دهه اخیر ورزش ساری را رقم بزند.

برای برگزاری هر چه بهتر این همایش بزرگ ” دلیری ” و همکارانش فعالیتشان دو چندان شده و برای رقم زدن این اتفاق بزرگ برنامه ریزی های خوبی را این روزها در حال ترتیب دادن هستند.

برگزاری جلسات پی دی پی و بازدید ها و اقدامات مختلفی که شاید پرکارترین روزهای ورزش ساری را برای دلیری و اطرافیانش بوجود آورده است.

و اما در کنار اقداماتی که دلیری برای برگزاری این همایش بزرگ در نظر دارد، اداره ورزش ساری از دیگر کارهایش غافل نشده و پیگیر سایر امورات نیز هست که در ادامه گوشه ای از این اقدامات را در ماه اخیر مرور می کنیم:

 

كارگاه آموزشى داورى بسكتبال به مناسبت ايام مبارك دهه ى فجر

كارگاه آموزشى داورى بسكتبال به مناسبت ايام مبارك دهه ى فجر با حضور جوانان علاقه مند به داورى بسكتبال با تدريس سعيد زمانفر رئيس كميته ى داوران شهرستان سارى و با حضور دليرى رياست اداره ورزش و جوانان سارى و جمعى از پيشكسوتان بسكتبال كه باعث با شكوهى اين كارگاه گرديده است.برگزار شد.

 

رقابت های لیگ برتر کبدی آقایان باشگاههای کشور/ نایب قهرمانی ساری

یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی آقایان باشگاههای کشور انتخابی تیم ملی و گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور ۱۷ تیم در سه مرحله از شهریور امسال در شهرهای مختلف آغاز شد.

مرحله نهایی با حضور ۷ تیم به صورت رفت و برگشت در شهرهای تویسرکان و گرگان برگزار شد و تیم ها این مرحله بصورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند و در پایان شاگردان عبدالحمید مقصودلو در تیم رعدپدافند هوایی گلستان با کسب ۱۲ پیروزی متوالی و بدون شکست در مرحله نهایی به عنوان۶ قهرمانی دست پیدا کرد و تیم ساری هم پس از رعد پدافند هوایی گلستان به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

دو تیم دهیاری محمدآباد گرگان و سران جنوب اهواز بطور مشترک در جایگاه سوم لیگ برتر قرار گرفتند.

 

راسم نمادین گرامیداشت ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره)

به مناسبت گرامیداشت ایام ا… دهه مبارک فجر مراسم نمادین گرامیداشت ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در روز ۱۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به میهن عزیز اسلامیان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی مجیدحسین زادگان فرماندار ساری،  حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان  مازندران حسین_دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکز استان (شهرستان ساری) ، کارکنان اداره ، جمعی از ورزشکاران و هیاتهای ورزشی برگزار گردید .

ضمنا در این مراسم باشکوه هیات موتورسواری شهرستان ساری با اجرای رژه و حرکات نمایشی از فرودگاه به سمت گلزار شهدای ملا مجدالدین شهرستان ساری یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

 

رنامه ریزی و هماهنگی برگزاری اولین و بزرگترین همایش ورزش همگانی مرکزاستان

جلسه تخصصی ، برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری اولین و بزرگترین همایش ورزش همگانی مرکزاستان با حضور  حسین دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکز استان (شهرستان ساری) ، کارشناسان اداره ، هیات همگانی ، شورا و دهیاری محل و سایر اعضا برگزار گردید .

دراین جلسه به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات و جمعبندی در مورد نحوه برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی ورزشی پرداخته شد .

 

جلسه توجیهی اولین و بزرگترین همایش ورزش های همگانی مرکز استان

جلسه حسن برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر و همچنین جلسه توجیهی اولین و بزرگترین همایش ورزش های همگانی مرکز استان (شهرستان ساری ) ، با حضور حسین دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکز استان (شهرستان ساری) ، سرکار خانم اکبرنژاد مسئول امور ورزش_بانوان ،روحی رئیس هیات ورزش روستائی و بازیهای بومی محلی ساری ، خانم صادقی مسئول کمیته بانوان در همایش همگانی و برنامه های دهه فجر ، نواب روسای بخشها و شوراهای ورزشی بانوان بخش ها و دهستان سمسکنده (محل برگزاری همایش ) برگزار گردید .

در این جلسه درخصوص نحوه برگزاری و اجرای بهتر این همایش نظرات و پیشنهاداتی مطرح شد .

 

جلسه تخصصی با مربیان کشتی ساری و بررسی مشکلات آن ها

در این شلوغی وقت های اداره ورزش ساری، نگاه دلیری به مربیان کشتی هم جا نماند. دلیری در کنار گوش شکسته ها به دردودل های آنها گوش داد و قول حمایت های ویژه به آن ها داد.

جلسه تخصصی حسین دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکز استان (شهرستان ساری) با مربیان کشتی این شهرستان جهت بررسی مشکلات و ارائه راهکار و رهنمودهای موثر در جهت رفع مشکلات هیات کشتی این شهرستان برگزار شد تا دلیری ثابت کند حواسش به همه جا هست.

 

جلسه توجیهی با مستاجرین سالن های ورزشی دولتی شهر ساری
جلسه توجیهی با مستاجرین سالن های ورزشی دولتی این شهرستان در خصوص رعایت قوانین و مقررات طبق آئین نامه اماکن ورزشی و کمیسیون ماده ۸۸ و همچنین ارائه برنامه های فرهنگی ورزشی ایام دهه مبارک فجر در این سالنها با حضور واحدتن مسئول پیگیریهای امورات اداره و سرکار خانم اکبرنژاد مسئول امور ورزش بانوان اداره برگزار شد تا اینبار دلیری نشان دهد حواسش به همه ی جوانب هست. او حتی برای مسابقات دهه فجر هم برنامه دارد.

جلسه هماهنگی اولین و بزرگترین همایش ورزشهای همگانی مرکز استان

جلسه حسن برگزاری اولین و بزرگترین همایش ورزشهای همگانی مرکز استان با حضور  حسن زاده معاون سیاسی امنیتی فرماندار مرکز استان، حسین دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکز استان ( شهرستان ساری ) ، کارشناسان اداره ، امیرفخریان رئیس هیات بدمینتون مازندران ، روحی رئیس هیات روستائی ساری ، محسنی رئیس هیات انجمنهای ورزشی ساری ،تندرورئیس شورای اسلامی دهستان سمسکنده ، دهیار و شورای ورزشی بخش مرکزی درخصوص معرفی مسئولین کمیته ها و ستادهای برگزاری این همایش برگزار گردید .

ضمنا این همایش بزرگ در دهستان سمسکنده از بخش مرکزی شهرستان ساری برگزار خواهد شد .

 

نشست و هم اندیشی برنامه های فرهنگی ورزشی ایام الله دهه مبارک فجر

نشست و هم اندیشی در راستای حسن برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی ایام الله دهه مبارک فجر با دستگاهای اجرائی شهرستان با حضور  حسین دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکز استان (شهرستان ساری) ، کارشناسان اداره و مسئولین تربیت بدنی ادارات ( نیروی انتطامی ، آموزش و پرورش ناحیه ۱ و ۲ ، شهرداری و …) برگزار شد.

 

 

کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی ویژه  زوجین جوان

اینبار دلیری نشان داد علاوه بر ورزش حواسش به جوانان هم هست. شاید ساری جزو تنها ادارات ورزشی باشد که علاوه بر ورزش به بخش جوانان هم نگاه ویژه ای دارد.

کارگاه آموزشی مهارتهای  زندگی ویژه  زوجین جوان توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری با همکاری اداره بهزیستی و مرکز بهداشت در مرکز بهداشت ساری با حضور  مهدی پریچهره کارشناس فرهنگی و امور جوانان اداره برگزار شد .

 

برگزاری جلسه حسن برگزاری اولین و بزرگترین همایش ورزش همگانی در مرکز استان

این جلسه هماهنگی با حضور حسین دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکز استان (شهرستان ساری ) ،شعبان وفائی نژاد مشاور رسانه ای و کارشناس برجسته ورزش کشور ، مهدی پریچهره و محمد سوادکوهی از کارشناسان اداره ورزش ساری ،مهدی امیرفخریان رئیس هیأت بدمینتون مازندران ، روحی رئیس هیئت ورزش روستائی و بازیهای بومی و محلی، عماد محمودی رئیس هیئت ورزش های همگانی و جمعی از مسئولین ورزش این دیار برگزار شد که در آن آخرین هماهنگی ها جهت برگزاری بهتر این همایش بزرگ با تشکیل کمیته های مربوط صورت گرفت.
این همایش با هماهنگی فرماندار ورزش دوست و مسئولین شهرستان و شهر و سایر دستگاههای اجرایی و ستادی در یکی از مناطق ساری که سمسکنده اولین منطقه ای خواهد بود که میزبان این همایش بزرگ ورزشی خواهد بود.

حسین دلیری رئیس ورزش و جوانان ساری با اشاره به اهمیت برگزاری بزرگترین همایش ورزش های همگانی گفت: قصد داریم ترویج و فرهنگ سازی ورزش همگانی را به مصداق عمل در ساری نهادینه کنیم .

وی تجربه موفق ورزش ساری در برگزاری المپیاد ورزشی را مورد توجه قرار داد و افزود: برنامه ریزی دقیقی برای کیفی سازی این رویداد بزرگ ورزشی اتخاذ خواهد شد تا انشاله مردم ساری بتوانند بیشترین بهره وری را از برگزاری این همایش ورزشی ببرند.

رئیس ورزش و جوانان ساری تصریح کرد: لوگوی این همایش با عنوان ۱۳۳۰ طراحی شده و مفهوم آن اینست که ۱به معنای هر شهروند، ۳ به معنای ۳ جلسه در هفته و ۳۰ به معنای ۳۰ دقیقه ورزش همگانی تعریف شده تا انشاله این مهم در بین مردم و مسئولین نهادینه شود.

 

*** اولین و بزرگترین همایش ورزش همگانی در مرکز استان می تواند برگ برنده ای برای حسین دلیری باشد، باید دید دلیری و دوستانش چطور این برنامه بزرگ را به سرانجام خواهند رساند !؟ امیدواریم هر چه هست به شخصیت ورزش ساری بیافزاید …