تورنمنت چهارجانبه جام فجر با حضور بزرگان فوتبال مازندران برگزار خواهد شد + برنامه بازی ها

به میزبانی رسانه ورزش مازندران؛تورنمنت چهارجانبه جام فجر با حضور بزرگان فوتبال مازندران روز چهارشنبه ۱۱ بهمن برگزار خواهد شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،علی جعفری مسئول کمیته همگانی هیات فوتبال استان مازندران در خصوص برگزاری این تورنمنت اظهار داشت :به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه‌ی فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، تورنمنتی چهارجانبه با تلاش تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران در مرکز استان برگزار خواهد شد.

وی از با شکوه برگزار شدن این تورنمنت خبر داد و افزود:با دعوت از بزرگان فوتبال استان مازندران و همچنین برنامه های جذابی که برای این تورنمنت در نظر گرفته شده، مسابقاتی متفاوت در این تورنمنت شاهد خواهیم بود.

مسئول کمیته همگانی هیات فوتبال استان مازندران از اهمیت ورزش همگانی سخن گفت و ادامه داد :توجه به ورزش همگانی از پایه‌های سلامتی مردم هر جامعه است و هرجا که درباره سلامت و ضرورت های سلامت صحبت می‌شود، ‌ ناخودآگاه مسئله ورزش نیز مطرح می‌شود، اما متاسفانه این موضوع تا به حال در جامعه مغفول مانده و به آن پرداخته نشده و حتی در بحث ورزش همگانی هنوز افراد به باور و اطمینانی که از طریق ورزش به سلامت جسم و روان دست می‌یابند، نرسیده‌اند.

جعفری در پایان گفت :این تورنمنت به میزبانی تیم رسانه ورزش مازندران و همچنین با همکاری هیات فوتبال استان مازندران و شهرستان ساری در تاریخ ۱۱ و ۱۴ بهمن ماه در چمن مصنوعی مجموعه ورزشی داراب شهرستان ساری برگزار خواهد شد.

همچنین حسن مریخی مسئول کمیته پیشکسوتان هیات فوتبال استان مازندران از حضور پیشکسوتان قدیمی مازندران در این تورنمنت خبر داد و اظهار داشت : اینکه به پیشکسوت و ارزش‌ها بها داده شود، مهم است.

وی ادامه داد: قصد داریم تا با همکاری رسانه ورزش و هیات فوتبال بتوانیم یک کار قشنگ و خوبی را برای پیشکسوتان در این تورنمنت انجام بدهیم.

مریخی بیان کرد : این تورنمنت از ۱۱ بهمن در مجموعه ورزشی داراب شهرستان ساری با حضور چهار تیم پیشکسوتان قائمشهر، پیشکسوتان ساری ، پیشکسوتان نکا و همچنین تیم رسانه ورزش مازندران برگزار خواهد شد.

مسئول کمیته پیشکسوتان هیات فوتبال استان مازندران گفت : دیدار های اول روز چهارشنبه از ساعت ۱۳ آغاز خواهد شد و همچنین دیدار رده بندی و فینال اول هفته آینده انجام خواهد شد و با ایده ای که رسانه ورزشی ها داده اند، جشن قهرمانی با شکوهی را برای تیم قهرمان در پایان این تورنمنت برگزار خواهیم کرد.

وی در خصوص داوران این تورنمنت گفت: در این تورنمنت از داوران پیشکسوت مازندرانی استفاده خواهد شد.علی دزایی پور، حسین هاشم پور و مختار مهدوی داوران پیشکسوتی هستند برای حضور در این تورنمنت اعلام آمادگی کردند و چهار بازی این تورنمنت را قضاوت خواهند کرد.

**برنامه بازی های تورنمنت چهارجانبه جام فجر :

چهارشنبه ۱۱ بهمن

پیشکسوتان شهرستان ساری – پیشکسوتان شهرستان قائمشهر  ساعت ۱۳

رسانه ورزش مازندران – پیشکسوتان شهرستان نکا      ساعت ۱۵