گلباران شدن فوتبالی های ساروی/وقتی رسانه ورزش در یک بازی ۱۴ بار گلزنی می کند !

در دیداری دوستانه عصر امروز تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران با نتیجه پرگل ۱۴ بر ۲ حریف خود که جمعی از فوتبالیست های نچندان دور شهر ساری بودند را گلباران کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در دیداری دوستانه عصر امروز تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران به دعوت جمعی از فوتبالی ها قدیمی اما نچندان دور فوتبال شهرستان ساری ، به دیدار هم رفتند.

در این دیدار که ابتدا قرار بود در چمن مصنوعی مجموعه ورزشی داراب شهرستان ساری برگزار شود، به دلیل بارش شدید برف و شرایط نامساعد زمین مجموعه ورزشی داراب، به سالنی سرپوشیده تغییر پیدا کرد . رسانه ها که با نیمی از بازیکنان خود در این دیدار حاضر شده بودند در مقابل فوتبالیست های سال های نچندان دور شهر ساری قرار گرفتند و در ابتدای کار بازی را از پیش باخته به حساب می آوردند.

اما رسانه ای ها در این دیدار موفق شدند ۱۴ بار دروازه حریف پر مهره خود را شکست دهند. این دیدار در عین ناباوری با نتیجه ۱۴ بر ۲ به سود رسانه ورزش مازندران به پایان رسید تا این تیم که خودش را برای تورنمنت چهارجانبه جام فجر آماده می کند، با انگیزه ای مضاعف روانه این تورنمنت شود.

گفتنیست؛ در این دیدار گل های رسانه ورزش مازندران توسط مرتضی خالقی ( ۵ گل ) ، مهدی رضی ( ۳ گل  ) ، حسین معافی ( ۳ گل ) ، امیداکبریان ( ۲ گل ) و حمید فرجی به ثمر رسیده شد.

قابل ذکر است، رسانه ورزش مازندران از تاریخ ۱۱ الی ۱۴ بهمن میزبان تورنمنت چهارجانبه جام فجر خواهد بود که در مرکز استان و در مجموعه ورزشی داراب برگزار خواهد شد.